کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 10 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 22 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

نی نی دوم😃

1396/6/12 21:25
نویسنده : ماماني
1,197 بازدید
اشتراک گذاری
نی نی دوم🤓

سلامممممم.امروز۱۲شهریوره و مامانی۲۶هفته و ۲روزه که تو دلی داره.این نی نی تو راهی هم عین خودت دخمله
ببین خدا چقد دوستم داشته که جنسمونو جفت و جور کرده.قربون هردوتاتون
راستییییی انقد خوشحال شدم نی نی وبلاگ این ربات تلگرامی رو راه انداخته که بشه از طریق تلگرام پست های وبلاگتو بروز کنم و از نی نی دوم بنویسم که نگو.....دستش طلا
واقعا سخت بود با گوشی برم وبلاگت و تایپ کنم.مخقوصا با این شرایط جفت پایین و به پا بودن آبجی کوچولوت.راستی اسمشم قراره بشه آلما
آلما یعنی گل سیب،سیب،کنایه از تازگی و زیبایی🤓
دیگه تا الان باید یک کیلو شده باشه جوجه......


اینم عروسکهای چوبی دستسازی که برای قصه شباتون درست کردم


اینم آیلین زیبای من در انتظار آلما کوچولو
تا پست بعدی خدانگهدار گوگولی های من
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)