کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 8 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

آفت دهان و دندون درد..........

1393/2/9 14:13
نویسنده : ماماني
1,726 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشگل مامان......

نمی دونم تو چه سنی داری این وبو می خونی ، ولی هر زمان که خوندی امیدوارم بدونی که تک تک لحظه هایی که باهات داشتم برام با ارزشترین لحظه ها بوده.هیچ وقت دوست نداشتم به عقب برگردم ولی تنها لحظه ای که دوست دارم عقب برگرده برای چند ثانیه همون لحظه بدنیا اومدنته.تا یکبار دیگه صورتتو به صورتم بچسبونن و من دوباره یک روزگیت و بوی بهشتتو حس کنم.

این روزا خیلی نگرانتم .دیشب دوباره بردمت دکتر خونوادگیمون.تا دیدت گفت دخملی نمی خوای خوب بشی تو؟ تو هم قاطی بودی از بس دندونات درد می کرد .واسه همین یه شکلات داد دستت تا آروم بشی و معاینت کنه.همون داروهای قبلی رو گفت بخوری چون دارویی که برای آفت دهانه برای بچه های بالای 5 ساله که بلدن قرقره کنن.گفت غذا و نوشیدنی گرم و ترش نباشه .لثه هات خیلی بدجور قرمز و متورمن.لثه دندون جلویی هم که خون اومده.سرفه و گلو درد و سردرد و تب هم عوارض دندون درده.امروز راحت رفتی مهد و اذیت نشدم.وقتی راحت میری تو بغل مربی ها من کیف می کنم.امیدم به روزیه که کنار هم باشیم و من بیشتر بتونم برات وقت بزارم.اگه به ساعت تایپ این مطلب هم نگاه بندازی می فهمی که خیلی سرم شلوغ بوده که الان برات مطلب گذاشتم.

دوست دارم گل خوشگلمماچ

پسندها (1)

نظرات (3)

شادی
9 اردیبهشت 93 14:37
فاطيما مامان اميرعلي
15 اردیبهشت 93 10:32
سلام سايروز جون.خوبي خواهر دختر خوشگلت چطوره؟ يعني به خاطر دندون درآوردن اينهمه اذيب شده . الهي بگردم.ايشاله زودتر خوب شه سلام خانومی.والله نمی دونم.ولی دکتر هم گفت دندون به گوش و سر می زنه و تب هم میاره.
مامان مهراد
26 اردیبهشت 93 2:15
باز آفرین به پشتکار شما من که دیر به دیر مجبورم بیام.شربت دیفن هیدرامین رقیق شده هم برای افت دهان خوبه ممنون از راهنمائیتون خانومی