کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

عكس هاي آتليه اي آيلين کوچولو

1392/12/17 14:35
نویسنده : ماماني
2,563 بازدید
اشتراک گذاری

اين عكس مربوط به 17 روزگيه دخملمه.عكاسي سارا

اين عكس مربوط به 2ماه و 10 روزگي دخمليه.عكاسي انوش

اين يكي هم مربوط به 3ماه  و11 روزگيه دخملمه.اون روز تو عكاسي يكهو تا چشمشو وا كرد ديد زير پروژكتوره.خيلي ترسيده بودو با تعجب داشت به همه چيز نگاه مي كرد....عكاسي سرور

اين عكس 4 ماهگيمه.بابام ازم عكس گرفت و مامانم عكسو روتوش كرد و دادن چاپ.عكاسي مامان و بابا

اینم عکس 4 ماهگیمه.کلاه روی سرم رو مامانم بافته.تازه از خواب پاشده بودم.عکاسی لحظه ها

عکس5ماهگی خوشگل خانوما....هد روی سرم رو مامانم بافته.لباس عروسم رو مادر جون دوخته.بازم عکاسی لحظه ها

عکس 6 ماهگی ناناز مامان.....قربون چشمات برم من خوشگلم....ماشالله...عکاسی لحظه ها

عکس 7 ماهگی دخمل نازم...2 تا دندوناشو نیگا.....فداش شم............

اشانتیون عکس بالا هم اینه:

دیدن از این عکسش خوشمون اومده برامون رو ام دی اف زدن

عکس بالا مربوط به 8 ماهگی دختر بلای مامانیه.

ببین چطوری فرمون رو تو دستم گرفتم...........شبیه پسرا شدم.

 عکاسی لحظه ها.کله قندم 9ماهه بود اینجا.............کلاهشم خودم بافتم......

جیگر طلا در سن 10 ماهگی.........فداش بشم من................

کله قند مامان اینجا 11 ماهشه..........عکاسی لحظه ها

زنبور مامان 12 ماهه شد.هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.............عکاسی لحظه ها

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

fatima
19 تیر 92 19:06
دخملتون خیلی نازه.چشمم کف پاش.
مامی ارمیا
22 تیر 92 12:40
چه خشکله عکساش ..... خدا ببخشش سلام مامان و بابای آیلین عزیز. ارمیای من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده .بهش رای میدین؟؟؟؟؟ لطفا کد 589 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. ممنونم
نازنین
22 تیر 92 13:30
سلام حالتون خوبه؟ خواهرم نيکو تو مسابقه ني ني وبلاگ شرکت کرده. تا الان نفر سي و سومه. توروخدا بيايد عکسشو ببينيد و اگه پسنديديد بهش راي بديد. يه دنيا ممنونيم ازتون.
شکلات من ایدین
30 آذر 92 2:36
خیلی شیرینه خدا حفظش کنه