کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

تولد یک سالگی زیباترین هدیه خدا............

1393/1/16 12:51
نویسنده : ماماني
2,747 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

هوراااااااااااااااااااااااااا تولدت مبارک مخملم...............ما به خاطر مادر جون تولدتو زودتر گرفتیم ....

امروز 17ام اسفنده و اینم مشروح عکس تولد کله قند مامان و بابا:

شما 4 روز دیگه می شی یکساله گلم............

17ام اسفند پارسال ما خیلی دنبال یه متخصص زنان خوب می گشتیم.آخه مامانی می خواست دکترشو عوض کنه که برای مخملی مثل شما مشکلی پیش نیاد.آخه دکتر قبلی گفته بود شما طبیعی می تونی بدنیا بیای .در صورتی که کسی که دیابت بارداری میگیره خطرناکه که طبیعی زایمان کنه.ولی وقتی دیدم سالم بدنیا اومدی خیلی خدارو شکر کردم.هیچ وقت لحظه تولدت رو فراموش نمی کنم.مثل یه گربه کوچولو و آروم بودی که صورتتو تو اتاق عمل به صورت من چسبوندن.خیلی حس قشنگیه.

خدا رو بخاطر تو شکر می کنم و از صمیم قلب برات آرزوی بهترینها رو دارم.

دیروز کلا شاد بودی و تا قبل اومدن مهمونا کلی رقصیدی و شادی کردی.زمانی که مهمونا اومدن دقیقا وقت خوابت بود که بد قلق شدی و می خواستی بخوابی.با هزار تا ترفند تورو تا شام نگه داشتیم و بعدش خوابیدی.

بگذریم که 5-6 تا از مهمونا نیومدن و کلی غذا اضافه اومد.ولی در کل شب خوبی بود و بهمون خوش گذشت.

اینم کارت دعوت و تقویمت بود که مامانی برات درست کردم ولی چون تعداد کم بودن چاپ نکردیم

حجم تقویمش بالا بود که مجبور شدم به خاطر آپ شدن حجمشو کم کنم.تو حالت عادیش عددهاش واضحه.

 

اینم عکس غذاهای یه مادر کارمند برای دخترش :

اینم از کادوها:

بابایی.....................یه زنجیر طلا

مامانی....................سارافون و کفش ورنی

مادر جون.....................یک تراول 100 تومنی

خاله معصومه....................عروسک دختر  و صندلی بادی قورباغه ای

مادر شوهر خاله معصومه.............یک تراول 50 تومنی

خواهر شوهر خاله معصومه(خاله مرجان)............بلوز وشلوار باربی

اینم من و بابام:

120 ساله شی زنبور کوچولو...............ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

شادی
18 اسفند 92 12:13
مبارکهههههههههههههههههههه ... آيلين ناز و زيبا . چه مامان باسليقه اي . همه چي خيلي زيبا و قشنگ بود عزيزم. واقعا خوشم اومد. به اميد روزهاي شادتر و شادي روزافزون مرسی عزیزم.شما لطف داری
یاسی
19 اسفند 92 0:33
سلام تولد گل دخترت مبارک ، اولین سالگرد مامان شدن شما هم مبارک مثل همیشه عالی ، خوش سلیقه ای . خدا صحیح و سالم حفظش کنه
رادوین
19 اسفند 92 11:33
مبارکههههههههههههههه خاله جون ایشالا 120 ساله شی ناناز سایروز جون عالی بود مث همیشه ماشالا ایلین جونم مرسی
مه‌ناز
19 اسفند 92 13:39
نازه ناز... دلداره ما نازه....
بهار مامان ایسا جون
20 اسفند 92 14:52
عزیزم مبارکهههههههههههههههه 120 ساله شه
سوگل مامان حنانه خانم
21 اسفند 92 0:59
سالروز زمینی شدن ایلین کوچولو مبارککککککککککککککککککککککک انشااله تولد 120 سالگیش رو جشن بگیرید و سایه شما و همسرتون همیشه بالاسر ایلین خانم باشه. مثل همیشه عالی بود مامان هنرمند خسته نباشید مرسی عزیزم.
مامان مهراد
21 اسفند 92 21:59
میلادت فرخنده ایلین کوچولو همیشه بهترین باشی شاد شاد و سلامتی اندازه تموم ناتمام برایت از ایزد پاک خواستارم ممنون عزیزم
mona.
20 خرداد 93 15:06
سلام عزیزم بزنم به تخته دخملی نازی دارین خدا حفظش کنه ،یه سوال دوست من شما لباس زنبوری آیلین جونو اینترنتی گرفتین؟اگه اینترنتی از چه سایتی؟ سلام عزیزم .ممنون.از نیک مزون.تو گوگل سرچ کنی وبلاگش بالا میاد.