کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 7 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

شستشوی واژینال با جوش شیرین

1391/2/12 14:00
نویسنده : ماماني
4,774 بازدید
اشتراک گذاری

 


 

نظر به اینکه تعداد زیادی از خانمها در رابطه با شستشوی عمقی با جوش شیرین از من سوال کردند و من خودم مخالف این قضیه هستم در نتیجه متنی را که در این رابطه پیدا کردم برایتان میگذارم .

بهترین روش برای پسر دار شدن
از نخستین روز عادت ماهانه زن و شوهر بایستی روزانه مقداری خرما و چند بار جوشانده‏ی ریشه‏ی کاسنی میل نمایند در روزهای انعقاد نطفه که معمولا از روز یازدهم تا هجدهم متغیر است بایستی پدر خرمای زیاد و غذاهای گرم مثل پسته، بادام، فندق، مویز و نارگیل میل نماید و مادر بایستی یکی دو بار جوشانده کاسنی خورده و محیط خون و رحم خود را قلیایی کند.
شستشو با قلیاییات‏
عده‏ای دستور می‏دهند که برای قلیایی کردن محیط رحم بهتر است یک ساعت قبل از آمیزش رحم را با محلول ده درصد جوش شیرین شستشو دهند
طبق آزمایشهایی که در این مدت شده است محلولات قلیایی نطفه را کشته و از ایجاد جنین جلوگیری می‏کنند و بنظر ما اگر هم نطفه منعقد شود آنرا ضعیف کرده و ممکن است نوزاد ناقص شود پس بهترین رویه قلیایی کردن خون بوسیله خوردن میوه‏هایی که هنر آنها قلیایی کردن است می‏باشد این میوه‏ها عبارتند از انگور، توت فرنگی، تمشک، زرشک، مرکبات و میوه‏های ترش و برای احتیاط نیز می‏توان یک قاشق چایخوری جوش شیرین خورده و اگر بخواهند از خارج محیط را قلیایی کنند بنظر من کافی است که یک قاشق جوش شیرین در یک استکان آب جوش حل کرده یک پنبه به آن آغشته کرده بردارند و بلافاصله آنرا در بیاورند و پس از یک ساعت آمیزش را انجام دهند.
زبان خوراکیها جلد یک دکتر غیاث الدین جزایری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

لیندا
13 اردیبهشت 91 8:57
دوست عزیزم ممنون از مطالب مفیدت

انشالله که بزودی خبر مادرشدنت رو بدی


ممنون و همين آرزو براي شما