کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

خوشحال و شاد و خندان

1391/5/1 14:27
نویسنده : ماماني
1,736 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 
 

خوشحال و شاد و خندانم ……….. قدر دنیا رو می دانم
خنده کنم من ……… دست بزنم من ……… پا بکوبم من
……………………….. شادانم
.
در دلم غمی ندارم ……….. زیرا سلامت هست جانم
عمر ما کوتاه س ……….. چون گل صحراست
…………… پس بیایید شادی کنیم
.
بیایید با هم بخوانیم ………. ترانه جوانی را
عمر ما کوتاه س ……….. چون گل صحراست
…………… پس بیایید شادی کنیم
.
گل بریزم من …… از توی دامن ….. بر روی خرمن
…………………… شادانم
پاشو، پاشو، خورشید و نگاه کن
پاشو، پاشو، خورشید و نگاه کن
پاشو، پاشو، آفتابو صدا کن
پاشو، پاشو، لباستو بپوش
پاشو، پاشو، آماده شو بکوش
.
حرف منو گوش کن
خوابو فراموش کن
زنده کن با ورزش دل و جان
.
ای کودک زیبا
زودتر پاشو از جا
نیرو بخشد ورزش به انسان.
درخت
من درختم ….. سایه دارم ….. سبز و خوشگلم ….. میوه می دم هر سال
بچه خوب ، چه می کنی ؟؟ حرفمو گوش کن ….. نچین میوه کال
شاخه هامو تو نشکنی ………. من تو رگام خون دارم
یادت باشه، من زنده ام ………. من تو بدن جون دارم
در پای من بریز آب همیشه ………. تا که شوم سرسبز
بذار بیان به روی شاخه هامون ……… هم گنجشک و هم سار
یادت باشه پاییز میاد …….. برگای من می ریزه
یه روز می شه که خشک می شم ……… چوبم برات یه میزه

منبع:taranehayekoodakan


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)