کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

آموزش اریگامی زیبای قو

1391/5/23 8:19
نویسنده : ماماني
3,142 بازدید
اشتراک گذاری

اریگامی هم هنر است و هم مهارت. با انجام اریگامی به همراه کودکان ، ضمن سرگرم کردن آنان ، مهارت های مغزی، مهارت های حرکتی و خلاقیت کودکان افزایش می یابد.

برای درست کردن اریگامی، هر دو دست کودک درگیر می شود و هر دو نیمکره مغز به فعالیت واداشته می شود .اریگامی  در پرورش خلاقیت کودکان مفید است.

 

اوریگامی قودر ادامه؛ آموزش مرحله به مرحله اریگامی / اوریگامی آسان قو به صورت ویدئویی آمده است. این اریگامی از جمله اوریگامی های سه بعدی و نسبتا ساده است و برای مقاطع دبستان و بالاتر مناسب است.

 

ابتدا یک برگ کاغذ مربع شکل دو رو به رنگ دلخواه انتخاب کنید. بعد روی ویدوئوی آموزش تصویری اوریگامی / اریگامی قو در پایین صفحه کلیک کنید.

در این ویدئوی آموزشی ابتدا برای شروع دکمه Start را بزنید. بعد میتوانید با استفاده از دکمه Forward  و Back به جلو و عقب بروید ویا اینکه با استفاده از دکمه Stop ویدئو را نگه دارید تا بتوانید به طور همزمان کاردستی  قوی زیبا را درست کنید.

انیمیشن آموزش مرحله به مرحله اریگامی قوی زیبا را از اینجا مشاهده نمایید.

توضیح : ویدئوی آموزشی اریگامی / اوریگامی آسان قو ، بسیار سبک است و برای اینترنت های کم سرعت هم مناسب است، ولی امکان دارد اگر سرعت اینترنت شما خیلی کم باشد، بارگذاری این ویدئو کمی طول بکشد.

تالیف: سایت کودک سیتی  ، منبع: سایتهای   netflixorigami.com و origami-club


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)