کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

بازی من درآوردی-براي كودكان 2 سال به بالا

1391/6/1 13:15
نویسنده : ماماني
2,802 بازدید
اشتراک گذاری

 این بازی من درآوردی برای بچه های ٢ سال و نیم به بالا خوب است.

بچه ها در کل به چسباندن و درست کردن کولاژ و کاردستی خیلی علاقمند هستند و این بازی میتواند برای مدتی سرگرمشان کند.

برای این بازی میتوانید از ورق های فوم آماده استفاده کنید و با خلاقیت خودتان روی آن شکل بکشید من خودم یکبار که خیلی وقت و حوصله نداشتم همه شکل ها را ماهی کشیدیم و تشویق کردم که ماهی ها را داخل استخر آب بچسباند.

یک جعبه مقوایی اضافه در خانه که میتواند جعبه کفش یا لباس مردانه یا هر جعبه ای باشد را مزین به این شکل ها کنید و وسایل خرده ریز کودکتان را داخل آن بریزید.

خلاقیت و ابتکار عملش تا مدت ها اورا مشعوف نگه میدارد.

 دختر من به این جعبه اسم پارک جنگلی داده.

من این شکل ها را بصورت آماده تهیه کرده ام ولی کشیدن و بریدن روی فوم نه تنها کار سختی نیست بلکه خیلی هم هیجان انگیز است

 

پونه مامان آیدا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ساره
11 آبان 91 15:11
خیلی وبلاگ قشنگی دارید
من تازه با وبلاگتون آشنا شدم
مطالب بسیار زیباس
ممنونم


خواهش مي كنم.خوشحالم كه خوشتون اومد.
مامان شادی
25 خرداد 92 17:13
عالیییییییییی
بسیار عالی
قدم نورسیده هم مبارک
حتما لینکتون میکنم دوست داشتی شماهم منو لینک کن


ممنون