کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

معجزه عسل و دارچین

1391/8/30 10:15
نویسنده : ماماني
2,770 بازدید
اشتراک گذاری

معجزه عسل و دارچین

عسل و دارچین علاوه بر آنکه در زمره خوراکیهای خوشمزه هستند،درمانگر بسیاری از بیماریها نیز می باشنداز جمله :

درمان بیماری قلبی :

مخلوطی از عسل و پودر دارچین را تهیه کنید و به جای مربا روی نان بمالید و به طور منظم در وعده صبحانه میل کنید .این روش در کاهش کلسترول ،جلوگیری از بروز حمله قلبی ،تنفس راحت و تقویت ضربان قلب موثر است .

از بین بردن اثر خارش نیش های حشرات :

مخلو طی از یک سهم عسل ،۲ سهم آب ولرم و یک قاشق چایخوری پودر دارچین را روی قسمتی از بدن که احساس خارش می کنید قرار دهید خارش ودرد در عرض یک یا دو دقیقه فروکش میکند .

جلوگیری از ریزش مو:

قبل از دوش گرفتن مخلوطی از مقداری روغن زیتون ،یک قاشق چایخوری عسل و یک قاشق پودر دارچین رابه مدت ۵ تا ۱۵ دقیقه روی سر قرار دهید و سپس آن را بشوئید.

درمان دندان درد:

مخلوطی از یک قاشق چایخوری پودر دارچین و ۵ قاشق چایخوری عسل تهیه کنید و روی دندان خراب بمالید.این عمل را ۳ بار در روز تکرار کنید تا درد تسکین یابد .

کاهش کلسترول:

۲ قاشق غذاخوری عسل را با ۳ قاشق چایخوری پودر دارچین را در یک لیوان چای حل کنید و بنوشید .این کار میزان کلسترول خون را طی ۲ ساعت به ۱۰ درصد کاهش می دهد .

درد معده:

مصرف عسل و پودر دارچین علاوه بر درمان درد و نفخ معده ،زخم معده را نیز درمان می کند .

افزایش طول عمر:

مصرف دائم عسل و پودر دارچین مانع پیری زود رس می شود . مخلوطی از ۴ قاشق چایخوری عسل و،یک قاشق چای خوری پودر دارچین و ۳ فنجان آب گرم را با هم بجوشانید سپس مخلوط به دست آمده را ۳ الی ۴ بار در روز به مقدار یک چهارم فنجان میل کنید .این مخلوط علاوه بر طراوت بخشیدن و نرم نگه داشتن پوست از پیری زود رس نیز جلوگیری می کند.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سليم صادقي
2 آذر 91 12:01
با سلام وخسته نباشيد مطالب شما خيلي عالي وتاثير گذار مي باشد بنده كه از لينكهاي ومطالب شما خيلي استفاده كردم اميدوارم كه هميشه پيروز وسلامت باشيد




از لطفتون ممنون دوست عزيز.شما هم هميشه موفق باشين.