کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

بارون سه شنبه 7 آذرماه(24 هفته و 3 روزگي)

1391/9/7 11:24
نویسنده : ماماني
948 بازدید
اشتراک گذاری

دخمل گلم ديشب وقتي منو بابايي مي خنديديم شما هم خوشحال بودي و هي وول مي خوردي و وقتي بابايي دستشو گذاشت رو شكمم و صدات مي زد كه دخمل گلم يه لگد بزن بلافاصله لگدش مي زدي و مثل ماهي اينور و اونور مي رفتي.قربونت برم كه اينقدر با احساسيزبانکده محصل

مطمئنم اخلاقت به بابات مي ره آخه بابات اخلاقش بيسته.خدا حفظش كنه.من كه ازش خيلي راضي هستم.

ساعت 5:30بود كه باد شديدي شروع شد و ساعت 6:30 ديگه صداي رعد و برق و بارون بود كه مارو كاملا بيدار كرد.هرچي بابايي گفت بزار آژانس بگيرم تا با موتور نريم زير بار نرفتم گفتم اينا كه چيزي نيست.الان بارون مي خوابه.ولي سمت خونه هاي ما بارون كم بود وسمت شركت زياد.خلاصه پشيمون شدم ولي ديگه رسيده بوديم.

الان لگدهات محكم تر شده.قربون كف پات برم.مگه چقدر زورت مي رسه كه اينطوري لگدكشم مي كني؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ستاره ليلي
7 آذر 91 8:32
ايشاله به سلامتي همراه باشه.منم 5ماه و هفت روزم.سايه آقاتون هميشه بالا سرتون باشه.


مرسي عزيزم .همچنين براي ني ني شما.ايشالله زايمان راحتي داشته باشي
عمه جونی
7 آذر 91 10:20
سلام عزیزم عزاداریاتون قبول کیان جونم تو مسابقه کودکان محرم شرکت کرده از شما دعوت میکنم تو این آدرس عکس هاشو ببینین و بهش رأی بدین کد مسابقش 64 هست.اینم لینکشه http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1412.php منتظرتون هستیم حتما شماره کدش رو تو رأی بگین
مامان مهراد
11 آذر 91 0:24
خاطرات شما من رو به یاد بارداریم میاندازه به امید خدا به سلامتی فارغ بشی مامانی/خوب بخواب که بعد از به دنیا اومدن از خواب خبری نیست