کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 10 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

آيلين امروز 28 هفته و 0 روزشه.هورااااااااااااااااا...........2دي 91

1392/4/18 14:21
نویسنده : ماماني
1,177 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم.اين روزا فكر ماماني خيلي مشغوله.از طرفي دوست داريم يه دخمل نازو داشته باشيم كه تنها نمونيم تواين شهر غريبناراحتو از طرفي موندم اگه سر كار نيام و بمونم نگهت دارم كي قسطارو بده؟

دلم مي خواد هم پيشت باشم و هم برات كم نزارم. گریه

عاشقتم با اينكه نديدمت.يه وقت نبينم يه روز تو روي ما وايسي و بگي چرا منو بدنيا آورديدا؟

هميشه دونفر كه عاشقن و بعد 7 سال به هم رسيدن دلشون مي خواد ثمره عشقشونو ببينن.

5 شنبه كه رفتيم بازار يه دامن خوشگل كفشدوزكي برات خريديم.به بابايي گفتم تو براي خريد خودت اومدي بازار ماله خودتو بخر ولي بابايي گفت شايد شبيه اين دامنو ديگه نبينمو تو دلم بمونه كه دخترم از اين مدليشو نداره .واسه همين با اينكه خيلي گرونه ولي مي خوام بخرمش.

عاشق دل مهربونشم.خوش به حالت با داشتن اين باباييخیال باطل

راستي گلم شما رسما 29 هفتگيت شروع شده.مباركت باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان مهراد
2 دی 91 17:25
آلما جونم 28 هفتگیت مبارک. مامانی اصولا موضوع اداره رفتن از اون موضوعاته که همیشه تو بارداری حسابی فکر رو مشغول میکنه. من هم خیلی درگیر این موضوع بودم. حتی الان که یک ماه کمتر به پایان مرخصیم مونده. ولی به قول شما تکلیف این دفترچه قسطها چی میشه؟ ببخشید شما خودتون استادید.ولی به این فکر کنید که بالاخره باید کوچولوها پا به مهد بزارند. ولی کاش بعد از 3 سالگی این تجربه حاصل بشه
مامان باران
3 دی 91 12:38
سلام مامان الما جون بهت تبریک میگم از همین الان معلومه که مامان خوبی هستی؟ من بعضی اوقات می ترسم که بتونم مامان خوبی باشم یا نه؟ فکر کنم الما جون هم سن باران من باشه اخه نی نی من هم تو اسفند دنیا میاد اگه خدا بخواد ایشاا.. نی نی تو و من و همه ی نی نی ها سالم دنیا بیان خوشحال میشم تو هم به بلاگ من سر بزنی تا اگه دوست داری بیشتر باهم دوست باشیم
مامان باران
3 دی 91 12:42
سلام مامان الما جون بهت تبریک میگم که داری مامان میشی سیسمونی هات هم خیلی خوشگل بود فکر کنم نی نی هامون هم سن باشن خوشحال میشم با هم دوست شیم ایشاا.. نی نی هامون و همه نی نی ها سالم دنیا بیان
مامان آرال
7 دی 91 13:43
سلام مامان مهربون آلما جان خوبی ؟ وبلاگ جالبی دارین و مطالب مفیدی توش گذاشتین اگه اجازه بدین لینکتون کنم. راستی میخواستم بگم غریبی خیلی سخته واسه همین بهتره کارتو ول نکنی بعدا تنهایی اذیتت میکنه و بچه تو یه سنی احتیاج داره دور و برش شلوغ باشه و بازی کنه . منم غریبم کارم و یه مدت به خاطر آرال ول کردم الان می بینم هم خودم خیلی تنها موندم هم آرال تنهایی اذیتش می کنه پس نگران نباش


مرسي از دلگرميت ولي بچه 3 ماهه رو نمي تونم جايي بزارم.مهد هم 8 ماهه قبول مي كنه.موندم به خدا