کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

عكس منو دختر خالم باران ................. 18تير92

1392/4/18 14:05
نویسنده : ماماني
3,040 بازدید
اشتراک گذاری

ديشب رفته بوديم خونه دختر خالم اينا.خاله تا منو ديد كلي منو چلوند و بوسم كرد.منم خيلي براش خنديدم.

باران خواب بود.وقتي بيدار شد و عمو وحيد هم از سر كار اومد باهم كلي بازي كرديم.اينم عكساش:

دختر خالم (باران) 2 ماه و 7روز ازم بزرگتره.خوشگله مگه نه؟منم خيلي دوسش دارم.

 

ما خيلي وول مي خورديم.بابايي كلي ازمون عكس گرفت تا اين چن تا درست از آب در اومد.

اي بابا يكي منو بگيره من تعادل ندارما.الانه كه بيوفتم.باران جونم كمكككككك

اينم يه عكس خوشگل از دختر خاله نازم كه من خيلي دوسش دارم.

اينم يه عسك به ياد موندني از منو و بابايي و باران جون.

اينم روروئك بارانه كه من نشستم توش.خيلي حال مي ده.

مي خوام اين دكمه هاشو از جاش در بيارمو و بخورم ولي نمي شه.

پاهام هم كاملا به زمين نمي رسه آخه خيلي كوچولو هستم

نهههههههههههههههههه....نگو كه مي خوايم بريم..من تازه داره خوشم مياد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)