کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

دومین دندون آیلین کوچولو............

1392/6/23 8:49
نویسنده : ماماني
1,883 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر نازو  شیطونم..........

امروز نوبت واکسن داشتی..مامانی صبح مرخصی گرفتم تا ببرمت درمانگاه برای واکسن.بمیرم که خیلی درد کشیدی موقع واکسنت.2 تا واکسنم بود.قبل از واکسن زدن هم که رو تخت خوابوندمت یه جوری هراسون نگام کردی که یعنی منو بلند کن من می ترسم.انگار می دونستی می خواد چی بشه.وقتی پاهاتو گرفتم و خواست واکسن بزنه تو جیغات شنیدم گفتی :ماما....اونم با تشدید.بمیرم که بغل منو می خواستی و من نمی تونستم بغلت کنم.

با تمام این توصیفات واکسن دوم هم بهت زدن.استامینوفن رو که بهت دادم کم کم خوابت داشت می گرفت.بردمت پیش مادر جون که برگردم سرکار.کلی برای منو مادر جون خندیدی و بعد خوابیدی.قدت68سانت و وزنت 8800 بود که خانومه گفت خوبه.

راستی............دومین مرواریدت مبارک عزیزم....دومین دندونت رو هم سر 6 ماهگی  دیدیم.کلی درد داری آخه تا در بیاد قراره کلی اذیتت کنه.درد و بلات تو سر مامانی .

اینم عکس از دندونت:

اینم جای دندونت روی شکلات

 

اینم جای واکسنت

و اینم عکسی که با بابا بزرگت گرفتی:

و در آخر عکس دختر مارک دار مننیشخنداینجا داشتی به پاندول ساعت نگاه می کردی.

دختر نازو مودب من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

sogol
23 شهریور 92 14:38
مامان مهراد
24 شهریور 92 12:28
آخی جانم مبارکت بایشه آیلین کوچولو.
راستی مامانی ممنون که چند بار پیام گذاشتید و شرمنده که چون من گاهی با تلفن همراهم پیام هامو چک می کنم حذف شده.
در هر صورت از اینکه به یادمون بودید بسیار سپاسگزارم


قربونت برم.منم همیشه بفکرتم.
مادرشوهر خوب!
24 شهریور 92 14:36
جیگرتو بشم من کپل ناناسم ایشالا از نزدیک ببینمت محکم میچلونمتتتتتتتتتت
امیرعلی
1 آبان 92 21:31
سلام
خسته نباشید
دخترتون خوشگله
خدا براتون حفظش کنه
انشاا... که دختر و خوب و موفقی بشه
از طرف من یه اسپند براش دود کنید


شما لطف داری
چشم امیرعلی خان.اسپند هم دود می کنم.