کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

فندق 26 هفته و 0 روزشه...........هوراااااااااااااا

1391/9/18 13:25
نویسنده : ماماني
1,303 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزم امروز 26 هفته و 0 روزته.از فردا مي ري تو 27 هفتگي.خيلي شيطون شدي و وول مي خوري.مخصوصا شبا كه من مي خوام بخوابم.ديشب بابايي مي گه من كه خوابيده بودم اومده دستشو گذاشته رو شكمم.من كه نفهميدم ولي صبح بهم گفت كه تو همچنان وول مي خورديSmilehaa.ببين چه بابايي داري شمااااا.نصفه شبي دلش برات تنگ شده.قربون خودت و بابات برم من .Smilehaa

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

رویا
18 آذر 91 16:18
سلام
من یک هفته است که فهمیدم تو دلم نی نی دارم ولی خیلی خیلی نگرانم آخه کمردرد دارم تازه پارسال هم توی همون ماه اول سقط کردم
هرچی داشتم توی وب ها میگشتم همش درمورد سقط بود داشت گریه ام می گرفت که وبلاگ شماروباز کردم از همون روز اول خوندم
یه شور عجیبی توی دلم به وجود اومد که دوست داشتم برات بنویسم و با اینکه نمیشناسمت ازت تشکر کنم چون حرفات به منم امید داد که میتونم لحظات زیبای تو رو داشته باشم و نی نی مو توی دلم حسش کنم
برام دعا میکنی؟؟؟؟
منم برات دعا میکنم دخملت سالم و قوی به دنیا بیاد و کنار شما دوتا احساس خوشبختی کنه
یادت نره واسم دعا کنی


ايشالله ني نيت سالم بدنيا بياد عزيزم.مرسي
مامان مهراد
19 آذر 91 0:10
مبارک باشه 26 هفتگی دخملتون. اسمش چی شد؟ شما که به ما سر نمی زنید همش ما میایم
فرانک
19 آذر 91 13:42
رويا خانوم تبريک ، خداوند حکيم و مهربون وقتی خانومی باردار ميشه هورمونهاش رو تغيير ميده و همين تغييرات باعث ميشه حتی اگه ديسک کمر داشته باشده به هيچ وجه احساس کمردرد نکنه ، خيالت راحت باشه که خدا خيلی مهربون تر و بخشنده تر از اين هاست.


مرسي عزيزم.راستي اسمم رويا نيست گلم.