کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 5 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

پاهاي فندق مامان و بابا

1391/9/22 11:01
نویسنده : ماماني
1,312 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب بابايي دستشو گذاشته بود رو شکمم و یکهو شما کف پاتو فشار دادي زیر دست بابايي و همون جا نگه داشتي.بابايي خیلی ذوق کرد و دستشو بر نمی داشت و می گفت کف پاشو حس می کنم داره فشار می ده.می گفت اندازه نصف یه انگشته.Smilehaa

كلي بابايي رو خوشحال كردي عزيزم.Smilehaaديشب كلا خيلي شيطون شده بودي عزيزم.حركتهاي موجي شكل و چرخشيييييييييي.قربون دخمل ژيمناستيك كارم برم من.

ديشب بابايي مي گفت دوست دارم دخملم دندونپزشك بشه.البته هر شغلي كه دوست داره رو انتخاب كنه ولي من اين شغلو دوست دارم.Smilehaa(((((((((((((21 آذر91))))))))))))

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

پرستو
23 آذر 91 12:29