کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

كار ماماني درست شد.........

1391/10/11 7:47
نویسنده : ماماني
1,473 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم سيب كوچولو.به قول دوست خوبمون مهناز كه بهم يه روز گفت:سلام به ماماني كه يه سيب رو قورت داده.

تورو مي گفت دخمل با بركت من.

عزيزم ديروز بابايي با رئيس شركتمون صحبت كرد و اونم قبول كرد كه من بعد 6 ماه بيام سركار نه بعد 4 ماه.حالا بايد تفاوت اون دو ماهو بابايي زودتر صحبت كنه چون من حقوقمو از بيمه مي گيرم و مرخصي من نمي تونه 4 ماه باشه بعد 2 ماه بهش بعدا اضافه بشه.فندقم نمي دونم لازم بود اينهمه برات توضيح بدم يا نه.ولي دوست دارم بعدا از همه ماجرا باخبر باشي

دوست دارم فندق جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرال
12 دی 91 18:56
خوشحال شدم کارتون درست شد معلومه دختری خوش قدمه


مرسي خانومي
مامان مهراد
12 دی 91 20:19
خدا رو شکر. خیلی خوب شد. من هم اول قرار بود سر 4 ماه برگردم اداره. ولی رئیسم قبول کرد 6 ماهه برگردم. انقدر این 2 ماه اثر داره .
خوشحال شدم


مرسي عزيزم