کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

سكسكه كردن دخملم....12 دي ماه ...سه شنبه

1392/4/6 12:07
نویسنده : ماماني
1,383 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزم.سيب كوچولوي نازم ،يه 3-2 هفته اي بود كه حس مي كردم يه چيزي مثله نبض ولي يه مدل ديگش حدود يه دقيقه  رو شكمم مي زنه.اوايل نمي دونستم داري چيكار مي كني بعدش از تو سايتها و كتاب و تجربه دوستام فهميدم كه داشتي سكسكه مي كردي.قربونت برم كه سكسكه كردن هم بلدي.بعدش فهميدم شما مايه دور خودتو ناخودآگه خوردي و سكسكت گرفته.

بابايي كه فهميد هي اداتو در مي آورد و نازت مي داد.الهي فداي دخملم بشم من.قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان مهراد
12 دی 91 20:20
ای جانم. جیگرشو برم.
zohreh
13 دی 91 11:34
به وبلاگ من سر بزنيد ونظر خود را در نظر سنجي بنويسيدhttp://zohrehamour.blogfa.com وبه دوستانتان معرفي کنيد
مامان فاطمه
13 دی 91 14:53
نازی سیب کوچولو دلم برای اون دوران تنگ شده گل پسر هم خیلی سکسکه میکرد
ملیحه
10 بهمن 91 10:49
سلام موضوع وبلاگتون خیلی جالب من یک پسر 7ساله دارم که تمام دنیام رو در کنار باباش ساختن / خیلی ممنون که من رو به یاد اون روزها که انتظار اومندنش رو میکشیدیم انداختین / ایشالله خدا دختر خانومت رو مایه برکت زندگیتون بکنه