کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

خارش لثه آيلين

1392/4/8 14:35
نویسنده : ماماني
1,490 بازدید
اشتراک گذاری

الان 3-4 روزه كه لثت مي خاره.قربونت برم كه مشتتو مي كني تو دهنت  و مي كشي به لثه هات.تمام لباست از عسلت خيس مي شه.گاهي هم دست مامان و بابا رو مي كشي سمت دهنت.با لثه گيرتم كه بازي نمي كني.ديشب دنبال يه لثه گير جديد برات بوديم.تا 10 شب تو سيسموني ها مي گشتيم تا كمكت كنيم دستتو نكشي به لثه هات.آخرشم تو يه سيسموني كه لثه گير شبيه قطار برات پيدا كرديم.با چه اشتياقي به لثه هات مي كشيدي و آب دهنت راه افتاده بود.

饭团鸡0012

اين روزا به عكساي رنگي و اسباب بازي زياد توجه مي كني.واسه همين كلي استيكر برات گرفتم چسبوندم تو اتاقي كه مادر جون اونجا گهوارتو گذاشته.تا نگاه مي كني مي خندي.فدات بشم من.达达兔0003

خندهات مثله قهقهه شده.وقتي مي خندي مثل بابات يه چال رو لپت مي افته.عاشقتممممممممممم达达兔0004

مادر جون قهقهه هاتو كشف كرد.يه روز گفت نون بيار كباب ببر .با فاصله كه گفت تو خنديدي.

ديشب تو ماشين كه نشونده بودم رو پام،هي جيغ مي زدي كه ايستاده نگهت دارم تا چراغ ماشينها و ساختمون ها رو ببيني.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ایدین
7 تیر 92 1:32
مامانی شما میتونین دستتون رو تمیز بشورین و روی لثه نی نی بمالین تا کمی اروم شه و اگر خیلی بی تابی میکنه انگشتتون رو تو دیفن هیدرامین بزنین و روی لثه اش بمالید و کمی ماساژ بدین


ممنون كه به فكرموني.ولي من تا ساعت 5 سر كار هستم.بايد به مامانم بگم اين كارو بكنه.بازم ممنون