کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

دختر باهوش من.......

1392/5/5 10:43
نویسنده : ماماني
1,565 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيز دلم.قربونت برم كه اينقدر باهوشي.ماشالله............niniweblog.com

 

5شنبه 3تير وقتي از كار برگشتيم خونه كلي باهات بازي كردم.داشتم ازت عكس مي گرفتم كه تا اومدم عكسو بهت نشون بدم دستم خورد و از خودم عكس گرفتم.اين در حالي بود كه صفحه مانيتور دوربين طرف شما بود و لنزش طرف من.كلي ذوق كردي و جيغ زدي .niniweblog.comاون موقع نفهميدم واسه چي جيغ زدي.niniweblog.comتا اومدم دوربين رو جمع كنم زدي زير گريه .دوباره همون كار قبلي رو كردم و به جاي عكس گرفتن من سمت لنز دوربين بودم و شما سمت صفحه دوربين.من شكلك در مي آوردم و شما با دقت از مانيتور دوربين نگاهم مي كردي.تازه فهميدم دليل ذوق كردنت چيه.niniweblog.com

حالا مگه مي ذاشتي دوربين رو جمع كنم.مي زدي زير گريه كه بازم بزار از دوربين نگاهت كنم.فداي اون هوشت برم من.مامانيييي.جيگرتو بخورمniniweblog.com

اين روزا گردنتو از روي بالشتت بلند مي كني و سعي مي كني كه بشيني.فداي تلاشت بشم من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آرتین
6 مرداد 92 19:04
سلام . . وبت خیلی خیلی خیلی قشنگه . . ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ تبادل لینک میکنی؟؟!! ִ \ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\ ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞ ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞ ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִִִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ افتخار میدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ . . اگه موافقی حتما خبرم کن
مينا
8 مرداد 92 17:29
چقدر نازه جيگر منه يه بوس از طرف من بكنش[