کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

دندون گرفتنهای قز خوشگلم.......

1392/8/29 8:41
نویسنده : ماماني
925 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا هر کی بخواد باهات شوخی کنه گازش میگیری.هنوز وقت نکردیم برای این ماهت ببریمت عکاسی.عکس سالگردمون هم تحویل نگرفتیم.

هنوز خونه کامل جمع و جور نشده.دیشب خیر سرم اومد لازانیای نیمه آماده درست کنم.همه چیزشو روبه راه کردم و گذاشتم تو مایکروویو..هر چی منتظر شدم دیدم ورقه هاش نرم نشد.یکهو به سرم زد ورقه هاشو چک کنم.چشمت روز بد نبینه.............ورقه های لازانیا رو اشتباهی گذاشته بودم.از اونایی گذاشته بودم که باید تو آب جوش می نداختی.متفکر

دوباره کارمو از نو شروع کردم.........با لازانیای نیم پخت.ولی نتیجه کار حال داد.......خوشمزه شده بود.......

برقم که هی می رفت و میومد..........با این فیوز مسخرههیپنوتیزم

جای گاز گرفتنت رو دستم موندهو کبود شده ولی انقدر دوسش دارم که نگو.هر چن لحظه یه بار دست می کشم روش که دردم بیاد.یعنی همچین مادری هستم منمژه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهراد
5 آذر 92 17:17
ای جانم گاز گرفتنت رو قربون. مامانی راستی من شرمنده ام به وبلاگتون سر میزنم ولی متاسفانه چون با تلفن همراهم سر میزنم امکان پیام گذاشتن نیست. باز هم شرمنده قربونت برم.همین که سر می زنی ممنون.به یادتیم