کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

جوجه ای که تا قبل یک سالگی 6 دندان دارد.........

1392/9/16 9:43
نویسنده : ماماني
1,739 بازدید
اشتراک گذاری

جوجه کوچولوی من سلامممممممممم............

فدات بشم که عجله داری تو دندون در آوردن.......پریشب تا صبح همش درد کشیدی.....نزدیکای صبح بهت استامینوفن دادم تا آروم بشی.آخه نمی خوام بهش عادت کنی.......جمعه داشتی می خندیدی یه نگاه به لثه بالات کردم و بعلههههههههه  دندون نیش و پیش سمت چپیت هم می خوان در بیان .آخه هم لثت ورم کرده و هم انگار داره شکاف می خوره چون شبیه یه خط برش شده جای دندونات.عزیزم که فقط در حد ناله کردنه درد دندونت.فدات شم که اهل گریه و جیغ نیستی.درد 4 تا دندون خیلی سخته.قربونت برم حتما می تونی تحمل کنی که خدا می خواد یکهو بهت 4 تا دیگه دندون بده دیگه!!!!

راستی دیروز(جمعه) یه صدایی از خودت در میاوردی که ما همش اداتو در میاوردیم بیشتر خوشت میومد و اونو تکرار می کردی.شبیه این صدا:  آآآآ........آ

اون آ آخری رو با ناز می گفتی و تا بابایی نازتو می کشید هی از بابایی خجالت می کشیدیو  میومدی تو بغل من.

 

فدای نگاه مهربون و پاکت برم من.یادم رفت عکسی که با شال من گرفته بودی رو بیارم شرکت.حتما فردا به این پست اضافه می کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله محی
16 آذر 92 11:12
خاله قربون معصومیتت بره عسل 4 تا مرواریدات مبارک باشه جیگرم مرسی خاله مهربونم.مرسانا رو ببوس
پانی
16 آذر 92 12:20
سلام گل نازم مبارک باشه مرواریدات سفید پنبه ای
مامان مهراد
16 آذر 92 13:04
مبارکه خاله جون.اولش تند تند مروارید دار میشن بعد توقفی طولانی و بعد دوباره شروع میشه. دخمل خانم نازدار هستی دیگه خاله خانمی
مامان سها
17 آذر 92 13:46
خاله قربونت بره که اینقدر تند تند داری دندون در می یاری.... دخملی ما که تنبله و هنوز بی قراره دندون در اووردنه. خیلی دلم برات تنگ شده بود خاله جونی. اومدم عکس هاتو ببینم ولی فکر کنم مامانی کم عکس می گذاره تا چشم نخوری. ماشالله چقدر خانم و ناز شدی......... مرسی خاله جون.ما هم دلمون براتون یه ذره شده
پانی
17 آذر 92 13:49
عاغا ما اومدیم عکس عروسمونو که مامانش گفته بود میذاره رو ببینیم اما خبری نبود! ضمنا هرچی اس میدم فیلد میشه ها! پانی جونم یادم رفت دوباره ولی امروز عکسو می ذارم.
مهشید مامان مهتا
17 آذر 92 14:39
سلام 1000 ماشا ا... به آیلین جون من خیلی اتفاقبی با وبلاگت آشنا شدم خوشحال میشم بیای و دوست دختر من بشی به مامانی بگو زود بیاد
میترا
18 آذر 92 9:55
باریکلا به این جوجو که زرنگ هست
فتانه
21 آذر 92 14:46
الهی دورت بگردم عزیزم.خیلی خوشگلی جیگرم-انشالله وقتی بزرگ شدی و اومدی مدرسه خودم میشم معلمت-البته اگه قابل بدونی-دوست دارم آیلین جون مرسی خاله جون.محبت داری