کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

کارهای جالب این روزای کله قند مامان..................

1392/10/5 12:08
نویسنده : ماماني
1,449 بازدید
اشتراک گذاری

این روزا خیلی بامزه شدی چند روزی هست که وقتی تو عالم خودتی و داری با اسباب بازی بازی می کنی عجیب غزیب حرف می زنی و آخر حرفاتم می گی دیگه دیگه دیگه....................انقدر قشنگ می گی که خوردنی می شی فدات شم...........

الان دو روزه که ویتان رو که می خوام بهت بدم تف می کنی .نمی دونم چطوری به خوردت بدم.کلک هم برای بار اول فقط جواب میده چون زود می فهمی گولت زدیم دفعه بعد گول نمی خوری.........

دیشب رسما ادای منو در میاوردی سر شام.........بهت چشمک می زدم دوتا چشماتو بازو بسته می کردی و یه حالتی با عشوه نگاتو ازم بر می داشتی.ما مرده بودیم از خنده.مادر جونم هی قربون صدقت می رفت........یعنی دیشب با حرکات چشمات کلی ذوق زدمون کرده بودی .............آی خندیدیم.........

 

تازه یاد گرفتی می گی بده بده...........مثلا یه چیزی رو می خوای ازمون بگیری میگی بده!!!!!

 

پریشبم که تصادف کردیم و بابایی تا 10  و نیم شب درگیر بود که خداروشکر به خیر گذشت...........صدقه سر تو......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خانومی
7 دی 92 14:14
سلااااااااااااااااااام مرسی عزیزم بابت حرفات من درباره فنگ شویی یه چیزایی میدونم امااینو گفتی برام جالب بود مرسی انشاالله خانواده 3 نفریتون کنارهم 120ساله وخوشبخت باشه مرسی دوست خوبم.
مامان مهراد
7 دی 92 20:57
مامانی به ما سرنمیزنی. من که خیلی درگیر مهراد بودم حتی کارش به بیمارستان هم رسید و درگیری زیاد. تو بیمارستان یاد حرفهای شما افتادم که زده بودید که عکسها رو رمز میزارید تا چشم نخوره. مهراد که چشم خورد اساسی. البته از دوستای خودم که تو دوره بودیم شد. ببخشید ناراحتتون کردم. چون میدونم شما هم مثل من شاغلید و وقت ندارید ولی چه کنم که عاطفی هستم و زود دلتنگ میشم. ویتامین رو بریزید تو آبمیوه یا فرنی ببینید چه میشه.