کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

شیرین کاری جیگر طلا.........

1392/10/19 9:11
نویسنده : ماماني
1,753 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز مادر جون بهم زنگ زد و گفت بیا ببین چه بلا شده دخترت.

گفتم مگه چیکار کرده؟

گفت گوشی رو می زارم نزدیکش تا بشنوی؟

می دونید داشت چیکار می کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ابرو

داشت شیر رو قرقره می کرد تو گلوش.خخخخخخخخخخخخخخخ خنده

مامانم می گه به خودت رفته.........متفکر

 

دیشب که می خواستم برم حموم آیلین رو با خودم بردم.کلی توی وان خودش بازی کرد و وقتی خواستم سرش رو شامپو بزنم  یکهو چشماشو بست و دهنشو باز کرد.بعللللللللللله!!!!!!! خودشو به خواب زد که من شیر می خوام و منو ببر بیرون.ناقلای زبل

منم نامردی نکردم و سرش رو آروم شستم.تا دید کارم تموم شده دست و پا زد که منو بزار تو وان خودم می خوام بازی کنم.منم چشمامو ریز کردم و با یه نگاه معنی داری بهش نگاه کردم و گفتم :تو مگه خوابت نمی یومد .چی شد خانوم خانوما؟ما خودمون ذغال فروشیم دیگه مارو رنگ نکن.دیدم ذوق آب بازی داشت دوباره گذاشتمش تو وان تا بازی کنه.

این روزا هوا خعلی سرده.....وقتی می ریم خونه فقط با یه چای حالمون جا میاد.25319_julrumf.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

پانی
19 دی 92 16:26
بلاخره تونستم بیام نظر بذارم ننه قلبوووووووووووووووووون شیطنتت برم وروجک
درآمد میلیونی
20 دی 92 13:41
با سلام خدمت شما مدير گرامي سيستم کسب درامد از پاپ اپ ( آذ پاپ آپ) در راستاي طرح همکاري با مديران سايت هاي پر بازديد ايراني از شما دعوت مي نمايد. http://p2up.ir/index.php?module=register&ref=1779 به ازاي هر اي پي وبازدید کننده به شما مبلغ 100 ريال پرداخت خواهيم نمود تسويه حساب ها روزانه و حداکثر دو ساعته مي باشند. شمارش براي شما بدون وقفه انجام خواهد شد. و تمامي اي پي ها بدون لحظه اي تاخير براي شما محاسبه خواهد شد. اين يعني کسب درامد از تک تک اي پي هاي براي شما . نکته : بدون محدوديت از استفاده در کنار ديگر سيستم ها. نکته مهم : مانع از باز شدن هيچ پاپ اپي نمي شود و به همراه هر نوع پاپ اپ و هر نوع سيستم کسب درامد ديگر سريعا باز ميشود. در ضمن ليست اثبات پرداختي ها که به صورت روزانه انجام ميشند در سايت موجود است . http://p2up.ir/index.php?module=register&ref=1779 با تشکر و ارزوي موفقيت براي شما
مامان روشا
21 دی 92 10:03
سلام گلم من مامان روشا هستم.ماشالا دختر نازی داری.اگه مایلید لینکمون کنید تا ایلین کوچولو از دوستای روشای من بشه.
مامان روشا
21 دی 92 10:07
سلام عزیزم .من مامان روشا کوچولو هستم.ماشالا چه دختر عسلی داری.اگه مایلید ما رو لینک کنید .ممنونم.
مهشید مامان مهتا
22 دی 92 13:14
با سلام طراحی تقویم و کارت تبریک سال 1393 با عکس کودک شما با نازلترین قیمت که در هیج کجا پیدا نمیکنید تقویم تک برگ:2500 کارت تبریک:2000 همچنین ساخت کلیپ،طراحی قالب وبلاگ، صفحه خوش آمد گویی و دگمه هدایت به بالا با عکس عزیزانتان این فرصت طلایی را از دست ندهید www.mahta139166.niniweblog.com www.mahta91.niniweblog.com
مامان مهراد
23 دی 92 18:39
دیگه داره شیرین میشه. شیرین هستند ولی هرچی میگذره بیشتر شیرین میشن
مامان آرمان
26 دی 92 8:16
سلام عزیزم.وب بسیار خوبی دارید.ماشالا دخترتون خیلی شیرینه.خوشحال میشم به ما هم سر بزنید و با هم تبادل لینک داشته باشیم.
☂ღحمیدღ☂
25 بهمن 92 19:18