کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

یک سال و دوماهگی کله قند مامان......

1393/2/21 15:27
نویسنده : ماماني
1,674 بازدید
اشتراک گذاری

http://dl.sibseda.ir/Single/1392/12/Rahim%20Shahriyari%20-%20Bakh%20Bakh.mp3

  باخ باخ .........رحیم شهریاری

سلام کله قند مامان........

هر 21امی که می گذره من یاد روز تولد تو می افتم.فرقی نمی کنه که اسفند ماه باشه یا ماه های دیگه.درسته سرکار سرم خیلی شلوغه و نمی رسم وبلاگتو زود به زود آپ کنم ولی بدون که همیشه به یادتم.

این ویدیو هم تقدیم به دختر خوشگل مامان...........

این روزا خیلی بلا شدی مخملم..........با چشمات یه ادا واطوارهایی در میاری که من و بابات هاج و واج همو نگاه می کنیم.ماشالله

جمعه هفته پیش نمونش بود که داخل ماشین نشسته بودی و بیرون نگاه می کردی یه آقایی داشت از جلوی ماشین رد می شد و شما فکر کردی بهت داره نگاه می کنه یه پشت چشمی براش نازک کردی و بعدش مثلا می خواستی ناز کنی هی ادای چشمک زدن رو در میاوردی.قربونت برم من.تازه بعدشم که خاله معصومه رو دیدی انگار خیلی دلت براش  تنگ شده بود، سریع پریدی تو بغلش و سرتو گذاشتی روی شونش.خاله هم کلی ذوق کرد.فدات بشم که مهربونی.

2-3 روز پیش هم نزدیک صبح بیدار شدیو  نشستی و من سرمو رو بالشت شما گذاشتم.بعد یه نگاه به بالشت خودت کردی ولی اونو از زیر سر من نکشیدی بیرون.یه بالشت دیگه پیدا کردی و سرتو رو اون گذاشتی البته نشسته سرتو روش گذاشتی.قربون انعطافت برم من .پنبه  کوچولو............

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان مهراد
26 اردیبهشت 93 2:12
ماشاالله به این گل دختر مهربون شاد باشید همیشه
یاسی
27 اردیبهشت 93 21:43
سلام خوبی؟ جیگر طلا رو ببوس به ما سر بزن سلام خانومی.مرسی از اینکه به ما سر زدی.حتما باشه .تو هم همین طور
شادی
4 خرداد 93 20:08
سلام مامان آیلین . چرا دیگه وبتو بروز نمیکنی من منتظر خوندن داستانهای این روزهای تو با آیلین خانوم هستم. عکسای جدیدم حتما ازش بزار. ممنون بووووووووووس