کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

توپ من و سر بابام

1391/2/13 14:30
نویسنده : ماماني
1,374 بازدید
اشتراک گذاری

من و بابام داشتيم کنار خيابان توپ بازى مي‌کرديم. يک بار من توپ را با پا زدم. توپ از وسط پاى بابام گذشت و افتاد توى يک چاله گود.

AWT IMAGE
  بابام رفت توى چاله تا توپ را بيرون بياورد. من کنار چاله ايستاده بودم تا بابام توپ را بيرون بياندازد.
AWT IMAGE

  ناگهان چشمم به توپ افتاد. از ذوقم لگد محکمى به توپ زدم. همان وقت بابم را ديدم که با سر باد کرده، توپ در دست، از چاله بيرون آمد.

AWT IMAGE

  دلم خيلى سوخت. سر بابام را به جاى توپ گرفته بودم. از کار بدى که کرده بودم هم خجالت مي‌کشيدم و هم براى بابام غصه مي‌خوردم. گريه‌ام گرفت، ولى بابام خنديد و مرا بغل کرد و به خانه برد.

AWT IMAGE
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)