کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

11 هفتگي فندقمون

1391/7/19 15:14
نویسنده : ماماني
1,902 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندقم،امروز از دو بابت خوشحالم يكي بابت اينكه 11 هفتگيته و يكي هم بابت اينكه امروز منو و بابايي دوباره صداي قلب نازنينتو مي شنويم.بابايي براي اولين باره كه مي شنوه و كلي ذوق داره.

فندقم ، امروز فقط يكم اسيد معده آوردم بالا و حالم از روزاي ديگه بهتره.هر وقت مي رم پيش مادر جونت حالم بهتر ميشه انگار ديدنشو دوست داري كه حالت تهوع اونجا ندارم كلكا!!!!!!!!!!!!!!!!

دختر خالت هم 2 ماه و نيم ازت بزرگتره و تو دل خاله معصومست.تازه 3 شب پيش يه لگد كوچولو هم با پاهاي كوچيكش به خالت زد و كلي خوشحالشون كرد.فداي خواهر زاده قشنگ نديدم برم من.

 

بوسسسسسسسسسسسس از طرف مامان و بابايي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آناهیتا
4 شهریور 91 10:06
سلام روزتون خوش
بهتون تبریک میگم بابت نی نی که تو دلتونه
از این روزهای لذت ببرید هر روزش یه اتفاق تازه در خودش داره .
از مطالبتی که نوشتید استفاده کردم خیلی مفید بود .
با اجازتون لینکتون کردم .


ممنون بابت لطفي كه داشتي و وقتي كه گذاشتي.
مامان میترا
4 شهریور 91 12:22
مبارکه
امیدوارم به سلامت و راحت بیاد دنیا


مرسي خانومي

موفق باشيد
ترافیک
8 مهر 91 0:03
سلام مامانی . خوبی؟ خدا یه نی نی سالم و خوشگل بهت بده ایشالا من و نی نی هم در هفته 11 هستیم.


مرسي ترافيك جونم.همچنين براي شما.من امروز كه شنبه هست 16هفتمه.