کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

دریای تخیلی

1391/6/25 12:43
نویسنده : ماماني
1,456 بازدید
اشتراک گذاری

من این بازی رو از توی سایت babycenter برای بچه های 2 ساله پیدا کردم.

اونجا گفته بود که زمین خونه رو دریا فرض کنین و کتابها یا بالشها و یا وسایل دیگه ای که دارین روی زمین پخش کنین و خیال کنید که اینها سنگ هستند.حالا شما باید با کودکتون از روی این سنگها رد بشین و پاتون توی دریای خیالیتون نره تا خیس نشین...

منم با هیراد چند تا بالش آوردیم و روی فرش پذیرایی ،جاهای مختلف گذاشتیم.البته فاصله هاشون در حدی بود که قدمهای کوچولوی پسر من بهشون برسه....و همین بازی رو با هم انجام دادیم...

فقط هیراد دوست نداشت همش از روی سنگها رد بشه و هی میرفت روی فرش تا من بگم وای مراقب باش ...پاهات خیس شد...بیا روی سنگ و اونهم میگفت میخوام شنا کنم و خودش رو ی زمین مینداخت و ادای آب بازی در میاورد.به من هم میگفت تو هم بیا شنا کن و خلاصه توی عالم خیال یک عالمه آب بازی کردیم...و هیراد حسابی کیف کرد.

فکر میکنم این بازی برای تقویت تخیل کودک مناسب باشه.

 

یاسمن -مامان هیراد( 2 سال و 4 ماهه)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)