کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

فندق جون و 16 هفتگي

1391/7/19 15:12
نویسنده : ماماني
993 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندقم.امروز كه شنبه هست تو 16 هفتته.ديشب ماماني هي يك ساعت به يك ساعت دلم درد مي كرد و تير مي كشيد.اين تا حدي بود كه رو تخت افتاده بود و به خودم مي پيچيدم كه بابايي تا چند بار شكممو ماساژ داد يكم آروم شدم.فكر كنم شكمم داره بزرگ مي شه يا شما بزرگتر مي شي.به هر حال كمر دردم هم چون سر كار ميام بيشتره.از صبح ديگه قرص ضد تهوع كارساز نبود و مجبور شدم هر چي خوردم بيارم بالا.هنوزم يه كم حالت تهوع دارم ولي كمتره.قربونت برم تو چقدر بلايي كه ماماني هنوز تهوع دارم؟

 

دوست داريم.بوووووووووووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)