کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

غذاي كمكي مثل سوپ به شيوه مامانا

1391/7/25 13:42
نویسنده : ماماني
1,081 بازدید
اشتراک گذاری

من دیروز سوپ ماهیچه با طعم به درست کردم
اول ماهیچه را گذاشتم خوب بپزه و داخلش برنج و نخود فرنگی می ریزیم بعد تو یه ظرف دیگه که سیب زمینی و به و هویچ را که آبپز کرده بودم به سوپ اضافه میکنم و در آخر هم جعفری و گشنیز را اضافه می کنیم و بعد همه را با خود گوشت میکس میکنیم و موقع سرو هم چند قطره آبلیموی تازه میریزیم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مریم (مامان ثنا)
16 آذر 91 13:19
سلام عزیزم دخملی من 6 ماه و بیست روزشه من می تونم غذای کمکی به شیوه مامانا را تا گزینه 7 که نوشته ای و سوپی که با به درست کردی را بهش بدهم .سپاسگذارم.


خواهش مي كنم عزيزم.خوشحالم مفيد واقع شد.