کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

غذاي كمكي به شيوه مامانا

1391/7/25 13:43
نویسنده : ماماني
1,416 بازدید
اشتراک گذاری

غذاهایی که از اول هفت ماهگی تا به حال بهش داده ام:
1-حریره بادام
2-فرنی
که هر دوشون نمیبایست سفت میبودن ,وگرنه نیم ساعت تو دهنش نگه میداشت و نمیتونست قورت بده. برای همینم من کمی رقیق درست میکردم.
3-زرده تخم مرغ پخته+کمی شیر خودم+کمی کره به همراه ماست
4-سوپ: ساقه و برگ کرفس +هویج+کدو سبز+قارچ+عدس+برنج+مرغ+رشته سوپی به همراه ماست و سیب
5-سوپ:گشنیز و جعفری+کدو حلوایی+شلغم+لوبیا چیتی+برنج+گوشت+ماکارونی شکلدار به همراه ماست و گلابی
6- سرلاک(1 یا 2 بار درهفته)
7- معجون: نصف موز +نصف گردو+خرما+ شیر خودم
من چند بار خواستم به پسرم کته و خورشت بدم ,اما چون دندون نداره هنوز(تازه 1دونه جوونه زده) نخورد . اخه غذای سفت هم اصلا نمیتونه بخوره .به همین خاطر من همون مواد رو توی سوپش میریزم و میکس میکنم و بهش میدم. البته سعی میکنم مثل حلیم دونه دونه باشه و کاملا له نشه. اما گاهی هم از دستم در میره و زیادی له میشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)