کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

آيلين مامان

1392/4/6 11:57
نویسنده : ماماني
1,573 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فندق مامان ديروز از بس تكون خوردي و شيطوني كردي بابايي كلي ذوق كرد و گفت كه بايد برات يه اسباب بازي جايزه بگيره.با هم رفتيم ستاره جنوب و يه اسباب بازي هوش برات خريديم.من كه خيلي خوشم اومد.راستي ديروز بارون شديد با گرد و خاك و رعد و برق داشت مي زد.اين اولين باروني بود كه براي تو مي باريد گلم به اميد بازي كردنت تو برف و بارون.

 اينم عكس اسباب بازيت

 

بوسسسسسسسسسس شيطونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان هستي
9 آبان 91 11:35
سلام عزيزم انشالله به سلامتي ني نيت به دنيا بياد منم منتظر ني ني ام هستم يك سوالي داشتم من تازه اومدم توي وبلاگ ميشه مرتب كردن صفحات بهم بگي


عزيزم تو قسمت پائين هر متني كه مي خواي ارسال كني موضوع رو انتخاب كني هر موضوعي تو يه شاخه مي ره.

تو قسمت موضوعات مطالب تو قسمت مديريت وبلاگت مثلا بنويس.
هستي ما

بعدش كه تائيد كردي و خواستي مطلبي ارسال كني موضوعت رو هستي ما انتخاب مي كني و اون نوشته مي ره تو زير شاخه هستي ما.


camelliya
9 آبان 91 23:07
سلام مامان آلما جون

وقتی اومدم وبلاگت خیلی از خوشحالی گریه ام گرفت.من 17 سالمه.و عاشق بچه هام.میخوام پزشک زنان وزایمان بشم.
میدونم که این ب رو برای آلمای گل راه انداختی عزیزم.پس منم بهش میخوام یه چیزایی بگم:

سلام آلماجونم
امیدوارم هرجا که هستی خوشبخت و موفق باشی خوشگل خاله کاملیا.
بدون که پدر ومادرت عاشقتن و خیلی دوست دارن.
برات بهترین آرزوهارو دارم عزیز خاله.
مطمئنم که یک روز یک خانم دکتر یا مهندس برجسته ای میشی.
منتظر ورودت به دنیا هستم
باهمه ی عشق برای آلما جون خاله کاملیا
آرزویم برایت یک دنیا شادی ابدیست....


مرسي كاملياي عزيزم.اميدوارم دكتر حاذقي بشي و هميشه در زندگي موفق باشي