کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

آيلين 27 هفته و 0 روزه من(25 آذر91)

1392/4/6 11:59
نویسنده : ماماني
1,055 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزيزم.امروز 27 هفته و 0 روزته.خيلي خوشحالم كه روزا مي گذرن و به روز موعود نزديك مي شيم.ديشب كلي درد كشيدم.گفتم نكنه وقت زايمان رسيده و مي خواي 7 ماهه بدنيا بياي!!!!!!آخه 7 ماهتم كه تموم نشده.ديشب هي وول مي خوردي.بابايي سرش رو گذاشته بود رو شكمم و شما بهش لگد مي زدي.هههه.بابايي هم از خوشحالي بوست مي كرد. و نازت مي داد.

بابايي الان 2 شبه كه خواب مي بينه شما 7 ماهه بدنيا اومدي.مي ترسم همين طوري هم بشه.

عزيز دلم ببخش كه نمي دونستم و ديشب كلي سرما كشيدي و خودتو جمع كرديSmilehaa.من بايد لباس گرم مي پوشيدم و نمي دونستم.بووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان مهراد
25 آذر 91 18:52
به قول قدیمی ها این دردها ماه درده عزیزم.
از این به بعد یواش یواش این دردها میاد سراغت.چیزی نیست طبیعی ست. فقط دیگه کم کم کارهای زیاد نکن. خیلی مراقب باش عزیزم


سلام مامان مهرداد عزيز.دوست خوبم كه هميشه بهم سر مي زني.ممنون از راهنماييت.اميدوارم موفق و شاد باشي در كنار خونوادت
رهگذر
27 آذر 91 23:44
برای دختر گلتون آرزوی سلامت و عاقبت بخیری دارم...


ممنون عزيزم
رعنا
28 آذر 91 19:49
سلام عزیزمممممم
خوبی؟
فندق خاله خوبه؟
نترس انشالله هر چی خیر و صلاحه پیش بیاد


مرسي گلم از دلداريت.موفق باشي
مامان مانی
30 آذر 91 9:48
سلام عزیزم.. اتفاقی اومدم تو پیج زیبات . .خیلی زیبا و دلنشین با نی نی گلت حرف میزنی .. ایشالا صحیح و سالم بدنیا بیادو روزاتونو شیرینتر از هرروز کنه



سلام مامان ماني.مرسي از لطفت.