کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

اولين عكاسي رفتن آيلين

1392/1/9 19:41
نویسنده : ماماني
2,955 بازدید
اشتراک گذاری

5شنبه 8 فروردين ماه منو و بابايي و آيلين خانوم رفتيم عكاسي تا با هم  عكس بگيريم.البته تو دوران بارداري هم با هم رفته بوديم ولي شما تو شكم ماماني بودي.تو عكاسي كلي شيطوني كردي ولي بالاخره ازت عكس گرفتيم.براي هر ماهت مي خوايم بيايم عكاسي تا از لحظه لحظه زندگيت عكس داشته باشي

دوستت داريم گل من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

m...ܓܨܓܓܨ
11 فروردین 92 17:54
سلام خوبی؟؟عجب وبلاگی داری ....من سرمیزنم به وبلاگت وخوشحال میشم شماهم سربزنی ونظربدییه وبلاگی زدم که پرازمطالبه وپرازسرگرمی وتصاویر حتمابیای خوشت میاد راستی یه خواهشی ازت داشتم اینکه منولینک کن ولوگوی وبلاگ منوبذاربه وبلاگت تابقیه هم استفاده کنن ممنون کدلوگوی وبلاگ من درسمت چپ وبلاگم هست یه تصویره که روش نوشتم دنیای عکس ومتحرکه زیرش کدهست اونوکپی کن بذاربه تنظیمات وبلاگت جایی که این ابذارهاروگذاشتی حتمااین کاروبکن وخبربده منم لینکت کنم راستی من لوگو وبنرهم میسازم خیلی ارزون منتظرتم
مامان مهراد
16 فروردین 92 23:59
تبریک تبریک عزیزم. خیلی نازه . پس کجاست این عکس خوشگل؟ نمیدونم پیام قبلیم ثبت شد یا نه. اسمش خیلی خیلی زیباست. خوش قدم که بود خوش قدم تر باشه. میدونم که دیگه دنیات میشه ی رنگ دیگه. شاد باشی و عاشق
گیلدا
18 فروردین 92 15:16
سلام.به به بسلامتی.قدم نورسیده مبارک باشه.انشااله نامدار و موفق باشه.
مامان محمدرضا
18 فروردین 92 15:46
سلام سال نو مبارک وایییییی نی نی نازی بود پاهاش چقدر کوشولوعه.پسرم به همراه دختر دايي هاي دو قلوش تو جشنواره آتليه سها شرکت کرده اگه ميشه به وبمون و يا به آدرس زير بياين و بهشون راي با امتياز 5 رو بديد ممنون ميشم.مرسي سيد محمدرضا غفاري و سارا و ثنا زنگيان http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6
mahdi...ܓܨܓܓܨ
25 فروردین 92 0:12
سلام..خوبي؟؟؟وبلاگ زيبايي داري....من به وبلاگت سرميزنم وخوشحال ميشم شماهم به من سربزنيدونظرتون روبگيد درصورت امکان منولينک کن ولوگوي منوبذاربه وبلاگت مهربون درضمن خبربده لينکت کنم واگه لوگوداري بده بذارم بع وبلاگم منتظرتماااااااااا...ممنون اينم کدلوگوي من: کدلوگوي اين وبلاگ
باران نفیسی
10 اردیبهشت 92 23:38
سلام ، وبلاگ فوق العاده ای دارید اگر می خواهید تمامی بازدید شما به پول تبدیل شود در پارس پا عضو شوید مثلا : 2000 بازدید کننده در روز = 40.000 ریال در این روش هیچ بنر و متنی در وبلاگ شما نمایش داده نمی شود و ضمنا راهنمای کار و درآمد زایی شما به طور کامل برایتان بعد از ثبت نام و در منوی کاربری تان موجود می باشد مطمئن باشید "شرکت پارس پا" منتظر شماست http://tinylink.ir/aspr به وبلاگ من هم سری بزنید http://elm.arisfa.com/
مهناز
21 اردیبهشت 92 15:50
سلام سايروز جونم..

چرا ديگه وبلاگ آيلين خوشگلمون رو آپ نميكني؟

هر جا هستين سلامت و خوشحال و موفق باشين.... تو و باباي آيلين و آيلين


رونا
25 اردیبهشت 92 9:46
سلام عزیزم تولد کوچولوتو تبریک میگم ایشالا خدا قسمت ما هم بکنه
asal
1 خرداد 92 21:46
سلام چه وبلاگ خیلی خیلی خوبی دارید اگه میشه بیاید تبادل لینک کنیم اینم ادر وبلاگ های من : این باهاش میتونید به گیلان سفر کنید www.asalweblo.niniweblog.com و اینم وب بعدی در مورد کاردستی با وسایل دوریختنی و .......... اینم ادرسش www.asaljj.niniweblog.com البته نظر بدیدا ندید بی معرفتید دوست تون دارم عسل 12 ساله .
مامان مهراد
13 خرداد 92 19:54
سلام آیلین کوچولوی سه ماهه. خوبی؟ دیگه حسابی سرمامانت شلوغه. نمیدونم مامانی کی میاد و ما رو با عکس های جدید آیلین کوچلو خوشحال میکنه. دلمون تنگیدددددددددددددددددد



من برگشتم مامان مهرداد.ممنون از پي ام هايي كه مي ذاشتي.
مامانی درسا
15 خرداد 92 3:14
عزیزم تولدت مبارک انشاالله 120 سال تولدتو جشن بگیری
✿♡✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♡✿
15 خرداد 92 19:59
تولد تولد تولدت مبارک انشالا تولد 120 سالگیت عزیزم
مامان فاطمه
23 خرداد 92 0:32
اومده بودم عکس سیبت رو ببینم که انگاری اسمش عوض شده،ایشالا که نامدار باشه،منتظر پست های جدیدت هستیم با اجازه لینکت کردم
مامان مهراد
28 خرداد 92 15:02
مامانی داریم به تیر نزدیک میشیم و من نگرانم. نگران تنها گذاشتن آیلین و برگشت شما به محل کارتون. خیلی مراقب باشید من به یادتونم