کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

عكس هاي آيلين خانوم.روز جمعه7تير92

1392/4/7 9:00
نویسنده : ماماني
1,960 بازدید
اشتراک گذاری

تو اين عكس ماماني منو نشوند رو مبل وسط دوتا كوسن.اصلا اولش حوصله نداشتم.دوست داشتم ماماني منو بغل كنه.ببينيد چه مظلوم نشستم

اينجا ماماني بهم يه لثه گير داد تا باهاش بازي كنم.آخه هنوز لثم مي خاره.منم دستامو باز كردم تا ماماني بغلم كنه.

اينقدر ماماني باهام بازي كرد كه به ها ها افتادم.بهم اسباب بازي نشون مي داد و من از خودم صدا در مياوردم.

در كل خوشحال بودم.چند بار بگم ازم عكس انتخاباتي نگيريد.چشمم مي كنن خوب!

گوشواره جديدمو نيگا.ست لباسمه.قبليو از قصد گم كردم تا مامانم برام ست لباسم گوشواره بخره

اينجا مامان خودش برام لثه گيرمو نگه داشت.خوشحال بودم مامانم پيشم نشسته بود.

بد جور مي خاره اين لثه ها.بد درديه.همش مي خواي گاز بگيري ولي بازم سير نمي شي

خدا نكنه به اين مامان بابا ها بگي لثت مي خاره.بابا بسته ديگه نمي خوام از دهنم درش بيار.خفم كردي

يه عكس خانومانه از قز خوشگلم.ساره قزم .بيردانا قزم

اينجا ماماني داشت قربون صدقم مي رفت و منم براش چك  و پر مي زدم.

اينم كف پاي بنده.كف پاي روز اول تولدمو با اين مقايسه كني تفاوتشو متوجه مي شيمژه

بالاخره بعد از كلي بازي با مامان و بابا خوابم برد.

اينم دست مشت كرده كوچولوي آيلين خانوم.قربونش برم من.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ایمان (پسر دایی)(پسر عمه)
16 تیر 92 18:28
سلم آیلی
خوفی گلی؟ داری بازیگوش میشی شیطون


آره پسر دايي بابا.دارم تازه ميشم مثل شما