کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

واكسن 4 ماهگي ............

1392/4/22 13:38
نویسنده : ماماني
1,591 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر قشنگم ، امروز بايد واكسن 4 ماهگيتو مي زدي و ماماني هم 1 ساعت بيشتر مرخصي نداشتم.ناراحتبه همين خاطر بابايي صبح زود مارو رسوند خونه مادر جون و با مادر جون رفتيم تا واكسنتو بزنيم.همش دلم شور مي زد كه نكنه بعد از جدا شدن از من گريه كني ولي اينطور نشد.وقتي رسيديم درمانگاه بهت واكسن زدن فقط يه جيغ بنفش كشيدينگران و بعدش  كه بهت شير دادم آروم شدي.اونوقت مادرجون از داروخانه استامينوفن خريد و 15 قطره بهت دادم و يه كم هم ماليدم به جاي واكسنت.چون دردت شروع شده بود با ناله استامينوفن رو خوردي.الهي بميرم كه خون واكسنت ريخت رو مانتو ماماني و ماماني دلش كباب شد برات.ولي چون شير خورده بودي و خيلي خوبت ميومد خوابيدي.تو خواب هم برام داشتي ناز مي كردي و هم درد داشتي .دوست داشتي نازت بدم.منم كلي بوسيدمت و دادم تو بغل مادر جون.بعدش بابابزرگت منو رسوند در شركت.ساعت 10 كه زنگ زدم حالتو بپرسم مادر جون گفت خوابيده و دستشو گرفتم نترسه.2 ساعت بعدش مادرجون زنگ زد و گفت دختر  مقاومي داري و ديگه گريه نكرده  و داره با داييش مي خنده و بازي مي كنه.اونوقت بود كه دلم آروم گرفت ولي دلم مي خواست پيشت بودم.مي دونم كه بهم احتياج داشتي.فداي دل پاكت بشم قشنگم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)