کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

عكسهاي آيلين قشنگم ********29تير 92

1392/4/29 10:07
نویسنده : ماماني
1,232 بازدید
اشتراک گذاری

اين عكس منو بابامه.اينقدر دوسش دارم كه نگو.بابامم منو دوست داره ، آخه از وقتي از سركار برگشته با اينكه خسته بود باهام بازي كرد و نازم داد.

هركي بخواد منو بابامو از هم جدا كنه با همين مشتم مي زنمش.پس چي.........

من كلا عشق دوربينم.تا لنز دوربينو مي بينم همين طور بهش خيره مي شم.

ببين از الان رو پاهاي خودم وايسادم......چشمک

عاشق خنده قشنگتم دخملم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پرنیان
30 تیر 92 14:59
بخورمت علوووووووووووسک نانازم
منیر
31 تیر 92 16:06
سلام خانمی . دخمل نانازی داری . عکساش هم خیلی ناز شده من شمارو لینک کردم خوشحال میشم از دوستانتون باشم
مامان پارسا
3 مرداد 92 11:27
خیلی شیرینی با اون خنده هات آیلین جون
عکساش خیلی تو دل بروه ماشالله



مرسي مامان پارسا
ایمان (پسر دایی)(پسر عمه)
4 مرداد 92 1:58
(؟؟؟؟؟؟؟) آفرین که بابا شدی...
آفر آفر بیزره سونه زیاد....!!!!!!!
ماشااله عمو آیلین داری بزرگ میشیا