کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

بابا گفتن آیلین......

1392/7/17 8:35
نویسنده : ماماني
1,293 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم الان یه 3-4 روزیه که همش می گی بابا.هی هم به بابات نگاه می کنی و میگی تا دلشو ببری.

تو شکم منم بودی از این دلبریا براش میکردی.مثلا تا بابات صدات می کرد هی ورجه وورجه می کردی.قربونت برم من.

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

تازه دیروز که رفتیم خونه مادر جون اینا فهمیدم یک هفتست که تو توپ رو شوت می کنی و هرکی توپ رو میگیره شما غش غش می خندی.هم خوشحال شدم و ذوق کردم هم ناراحتم که بعد یک هفته فهمیدم.مادر جون میگه بابا من بهت گفتم حواست نبوده.به هر حال بدی مامانهایی که میرن سرکار همینه.خودشون دیگه اولین کارای بچشون رو شاید نبینن.دلم به حال خودم سوخت.یه حس بدیه.....

 ابزارهای زیبا سازی برای سایت و وبلاگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان مهراد
25 مهر 92 19:05
ای جان این دخمل جیگر طلا که خودش رو بلده چطور تو دل همه جا کنه.
مامان جونش ی دونه از اون بوس های دلتنگی هم از طرف من بکنیدش


مرسی خاله جون.نظر لطفتونه