کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

شباهت حدیث فولادوند به مامانی یا مامانی به حدیث جون..........

1392/8/15 10:12
نویسنده : ماماني
1,599 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل دخترم.........

دیروز که رفتم کشتیرانی تا اسنادی که به نام من معرفی نامه زده بودن رو بگیرم یکی منو تو راه دید و گفت شما چقدر شبیه حدیث فولادوندید.تعجب

گفتم نه بابا کجا شبیهشم.طرف برگشته می گه خوب فقط رنگ چشماتون فرق می کنهو  پوستتون.گفتم پوستم دیگه چرا؟میگه آخه اون پوستش به خاطر گریم داغون شده و گریم می کنه خوب می شه.ولی شما پوستتون خوبه.

منو می گی حس بازیگرارو به خودم گرفتم و برگشتم شرکتابله

شاید خواهرش بودم و نمی دونستم.خخخخخخخخخخخ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شادی
15 آبان 92 18:16
خب می خواستی بگی یکی دیگه خیلی زودتر از اینها بهم گفت .

دیدی مامانی ؟

راستی

همه ی عکسای آیلینم زیباست.


ممنون شادی جون.
بافتنی یکی یدونه
19 آبان 92 21:11
سلام خسته نباشید وبلاگتون خیلی زیباست میشه منو به اسم فروشگاه بافتنی یکی یدونه لینک کنی و یدونه خرید کوچلو بکنی ممنون میشم


سلام عزیزم.ممنون.من اینجا تبلیغات نمی کنم.اگه بنر بزارم یا لینک فروشگاه بذارم تعرفه دارم آخه سرعت وبم پائین میاد.