کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

دل من...........

1392/11/2 8:16
نویسنده : ماماني
1,924 بازدید
اشتراک گذاری

امروزم که روز دومت بود شیر نخوردی.ولی فرنی و بیسکویت و غذاتو خوردی.نمی دونم باید چیکار کنم.عذاب وجدان دارم.کاش یه جوری شرایط برمی گشت و تو خونه با آرامش خیال پیش من بودی .نه اینطوری که لباس تنت کنم و از خواب بپری و بیارمت مهد.

الانم که اومدم شیر بهت بدم اولش از ناراحتی جیغ زدی و  همش با تعجب نگام می کردی و زیاد شیر نخوردی.وقتی هم که خواستم برم کلی گریه کردی.کاش می مردم و این روزتو نمی دیدم.

ولی چاره ای نیست ، باید فراموش کنم که مادرم.

فراموش کنم که 9 ماه انتظار کشیدم و چه آرزوهایی برات داشتم که پیشم می مونی و خودم تربیتت می کنم.

یه سنگ بزارم رو دلم و دلمو چال کنم و گریه نکنم............این روزا برای من و تو سخت می گذره ولی می گذره........

یه بغضی گلومو گرفته... خیلی تنها شدیم.......بابایی هم نگرانته.مدام زنگ می زنه و حالتو ازم می پرسه.......

 

خدایا حکمت این روزات چیه که داری داغونمون می کنی.....بزرگی خودتو با کوچیک کردن ما نشون نده....برای تو کاری نداره که بخوای همه چیز رو ،رو به راه کنی.....

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مه‌ناز
2 بهمن 92 14:00
عزيزم....سختهو اما عادت ميكنين هر دوتون. مهد رفتن مزيت هايي هم داره. به جنبه‌هاي مثبتش فكر كن. آيلين در كنار بچه‌هاي ديگه. دوستاي جديد و ... ميگذره و بدون كه ايشالا به بهترين شكل تربيت ميشه اين موش كوشولوي خوردني. باور كن.
مامان شيوا
5 بهمن 92 2:43
منم يه مادرم و كاملا احساستونو درك ميكنم ايشا... مشكلتون زودتر حل بشه تا بيشتر كنار گل دخترتون بمونيد
بنیاد سفینه
6 بهمن 92 7:01
فرصت طلایی! سلام و احترام به همه دوستان باز آفرینی کودکانه و شاد داستانهای قرآنی، از فعالیتهای بنیاد سفینه است. نمایش "خونه کی از همه محکمتره"، بازسازی کودکانه و امروزی از داستان لیله المبیت (خوابیدن امیرالمؤمنین(ع) در بستر پیامبر(ص)) و نیز مخفی ماندن ایشان در غار، به امر خدا، و با وسیله شدن عنکبوت و کبوتر است. این داستان، با شعر گویی، موسیقی سازی، شخصیت پردازی، داستان نویسی جذاب، و... برای کودکان و به زبان کودکانه آماده شده و تلاش نمیشود که به زور و با حجم زیاد و به شکل نامتعارف، پیام دینی را به ذهن مخاطب فرو کند. بلکه در تلاش است با برقراری یک ارتباط انسانی، شاد و به دور از القاء زائد، کودکان را با یک داستان زیبا و تأمل برانگیز مواجه کند. بنیاد تخصصی کودک و ولایت سفینه (با غرض انتقال مفاهیم دینی به ویژه در جشنها و شادیها)، از نظرات و پیشنهادها و انتقادات عزیزان و صاحبنظران، و به ویژه از ایده ها، داستانها، نمایشنامه ها، همکاری ها و ...، برای یک هدف مشترک، صمیمانه استقبال میکند. http://www.safinehbonyad.com/ امروز یکشنبه 6 بهمن ماه، ساعت 13:30 و یا 14:30 را در خانه کودک آفرینش را از دست ندهید: شماره تماس جهت رزرو بلیط: 22293503