کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

32 هفته و 0 روزگي آيلين خانوم(30دي ماه 91)

1392/4/6 11:59
نویسنده : ماماني
1,492 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان و بابا .ديروز خيلي از صبح شيطوني كردي و مامان فقط داشت از درد به خودش مي پيچيد.نه مي تونستم بشينم و نه به پهلو دراز بكشم.تا بابايي دستشو مي ذاشت رو شكمم تو وول نمي خوردي و تا بابايي دستشو بر مي داشت شيطوني مي كردي.بابايي هم مي خنديد كه عجب دخمل بلايي داره.

به هر حال ماه هشتمه و اين دردا عاديه.امروز رسما 32 هفتگيت تموم شد و از فردا مي ري تو 33 هفتگي.ديروز خاله معصومه با باران اومده بودن خونه مامان بزرگ و بابا بزرگ.وقتي ما اونجا رسيديم باران پيش مامان بزرگ آروم خوابيده بود.قربونش برم كه اينقدر دخمل آروميه.خدا كنه تو هم مثل اون آروم باشي.

راستي خونمون هم كه يه مدت بود خريده بوديم و پيمانكارش بالا سرش نبود دوباره شروع به تكميل واحدها كرده.ديروز رفتيم خونه رو ديديم مونده بود سراميك و كاشي كاري و نازك كاري و فريم پنجره ها.

اينا به خاطر پا قدم شماست دخملم.دوستت داريم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

برای نی نی بلاگ ها
30 دی 91 16:56
سلام محصولاتی که تو سایت شما شاهدش خواهید شد. برای اولین بار برای وبلاگ های سرویس نی نی بلاگ ارائه شده که کیفیت بالای داره و تخفیف خورده برای وبلاگ ها. درضمن موقع خرید اسم وبلاگتون ارائه بدید. با خرید محصول از ما برای شما بنر تبلیغاتی به اندازه دلخواه رایگان طراحی می کنیم و به شماارائه میدیم با تشکر
مامان مهراد
1 بهمن 91 0:31
به سلامتی. مبارک باشه. یواش یواش باید آماده بشید


مرسي عزيزم كه هميشه مياي سرمي زني.مهرداد جون خوبه؟