کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

عكس هاي آيلين خانوم

1392/4/1 9:03
نویسنده : ماماني
2,191 بازدید
اشتراک گذاری

اين عكس بعد از حمومته گلم.تا دوربين ميارم سريع بهش زوم مي كني فدات شم.

اينجا دختر قشنگم داشت به عكس ماماني كه رو ديوار بود نگاه مي كرد و مي خنديد.قربونت برم كه مامان شناسم شدي برام.

اينجا 5 كيلومتري شيرازه.منم آيلينم.آي لاويو PMC.هههههههههه

اين عكس مربوط به قلات شيرازه.اون روز هوا خنك بود و جام تو بغل ماماني راحت .واسه همينه كه خوابم برده بود.

اين عكسم بازم تو قلات شيراز ازم گرفتن.بهم مي گفتن جوجو پنبه اي

اين عكس رو ماماني تو راه  سروستان ازم گرفت.شب بود.خيلي تاريك بود.خيلي ترسيدم

ماماني اين كيه پيش من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من مي ترسمناراحت

اينم عكس مامان و بابامه تو شيراز.

اينجا هم سپيدانه.ما اومديم آبشار مارگون با عمو ارسلان و خاله شعله.منم 2 ماه و خورده اي سن دارم.واللهچشمک

اينجا برق رفته بود و منم ترسيده بودم.منو بردن خونه مادر جون اينا

تو اين عكس من 2 ماه و 10 روزمه و  تازه از عكاسي برگشتم.مامانم مي گه تا يه ساله بشي هر ماه مي برمت عكاسي.هوراااااااااااااااا

تو اين عكس حوصله نداشتم.مامان و بابا هم هي منو ناز مي دادن.بالاخره مامان منو بغل كرد و تو خونه چرخوند و برام شعر خوند بعدش كلي خنديدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فاطمه
4 تیر 92 13:25
چه دخمل نازی،خدا حفظش کنه خوشحال میشم به ما هم سر بزنید


مرسي خاله جون .حتما بهت سر مي زنم.بوسسسسسسس
خالها الهام..شعله.. نرگس
4 تیر 92 17:20
سلام آیلین خانم

خوبی خوشگل خاله.. همه با هم عکساتو دیدیم واقعا ناز افتادی..بووس.

? جون ایول







مرسييييييييييييييييييييي از همه خاله هاي آيلين