کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 9 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

عكس هاي آيلين خانوم.از دو ماهگي تا الان

1392/4/4 9:01
نویسنده : ماماني
2,325 بازدید
اشتراک گذاری

اينو با روسري مامانم گرفتم.لپامو ببين

 

اينجا بابام داشت باهام بازي مي كرد.مي خواست منو بندازه بالا ولي مي ترسيد كه چيزيم بشه.

اينجا هم داشتم بي بي انيشتين نگاه مي كردم.

ببين چه مظلوم به تلويزيون نگاه مي كنم.من دخمل خوبي ام.اينو مامانم مي گه

اينم عكس بعد حموممه .داشتم شيطوني مي كردم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان شادی
2 تیر 92 13:26
ممنونم مامان آیلین که به وب من سرزدی

آیلین خانم ماشالله بزرگ و ناز شده

من شما رو لینک کردم دوست داشتی شما هم منو لینک کن و با هام ارتباط داشته باش

راستی اگر اشکال نداره یه سری از پیوندهاتون در وبم استفاده کنم




خواهش مي كنم مشكلي نيست.منم ديروز لينكت كردم