کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

اين روزهاي آيلين ........

1392/5/24 13:41
نویسنده : ماماني
1,693 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخمل نازم.....

اين روزات ديدنيه...دوست داري قدم برداري اونم تند تند .......همش دوست داري زير سرت بالش بزارم و خودت سعي كني كه بلند بشي.

ديشب كه توي روروئك گذاشتمت از ذوق با خوشحالي داشتي روروئكتو نگاه مي كردي و مي خواستي همش اردك جلوي روروئكتو بخوري.فداي ذوق كردنت.نبينم دلت بگيره.نبينم غصه بخوري......عاشقتمماچ

عكساي روروئك و خودتو كه توش نشستي رو هم مي زارم..

 

اين چيه كنار روروئك من؟

فكر كنم خوردنيه.مي خوام بخورمش.چرا نميشه؟؟؟؟؟؟؟

منو بابايي.....................عاشختممممممممممممم

منو بابايي در حال بازي..البته من تا دوربين مي بينم مي خوام ژست بگيرم حواسم پرت ميشه

دختر شاد و بي دندون من...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خواب گو
24 مرداد 92 10:46
سلام دوست من
وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.


مرسي عزيزم.
مامان مهراد
29 مرداد 92 18:10
ای جانم خاله جون که انقدر ذوق برای کارهای جدید رو داری. خوش باشی خاله جونم
پانی
2 شهریور 92 16:09
سلام ملوسک من جیگرتو بخورم ناناسم شیطون بلای من