کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

اولين باري كه آيلين كوچولوي ما تونست بشينه......................

1392/6/12 8:04
نویسنده : ماماني
1,588 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگ من .......ديروز (11شهريور 92)تونستي بشيني و ماماني و بابايي رو خوشحال كردي

خيلي نگران بودم كه نتوني بشيني ..آخه تپلي و گرد هستي گفتم سختته و قل مي خوري و مي افتي.

جالب بود كه تو اولين نشستنت خم شدي و شصت پاتو خوردي....تا ميومدم پشتت بشينم تا يكهو نيوفتي زير چشمي پشت رو برانداز ميكردي و خودتو  مينداختي تو بغلم.فداي اون هوشت برم من...

اينم عكست:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله الهام
12 شهریور 92 15:09
سلام خوشگل خاله قربون اون خنده های شیرینت برم ماشااله روز به روز داری بزرگترومامانی ترمیشی بهت تبریک میگم تولدت و دندونت و نشستنت و قد دنیا دنیا دوست دارم بانمک من



مرسي خاله الهام.ممنون كه به ما لطف داشتي و بهمون سر زدي.ايشالله ني ني شما هم صحيح و سالم بياد بغلت
ایمان
13 شهریور 92 23:41
آفرین آیلین جان .. عمو تو میتونی!! در ضمن .... خانم هوش آیلین به شمالی ها رفته که باهوشه اگه تو ایام نه ماهگی به منم اینقدر آبهویج میدادند باهوش میشدم.....


مهسا.مامان نلی
16 شهریور 92 16:52
روزت مبارک دخمل خانومی


مرسي مامان نلي و همچنين.
یگانه
18 شهریور 92 2:40
اخ قربون این خانم طلا برم من که اینقدر هنرمنده...........هم می شینه، هم دندون در اوورده..

تو رو خدا این عکس ها رو نگذار مامان ایلین جون ، بچه رو چشم می زنن.
هر روز براش اسفند دود کن.


مرسي عزيزم.نظر لطفته.باشه حتما اسپند دود مي كنم.
مامان روشا
20 شهریور 92 9:05
سلام خیلی دخترتون نازه خدا حفظش کنه

لحظات قشنگیه اینکه برای اولین بار یه کاری می کنن و یه چیزی می گن

گوارای وجودت


فدات عزيزم.