کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

:: شهر بازی : سرگرمي‌هاى جورج کنجکاو

1391/2/13 14:37
نویسنده : ماماني
3,013 بازدید
اشتراک گذاری
    ::
 
 

جورج کنجکاو

جورج کنجکاو

جرج کنجکاو نام يک برنامه‌ى آموزشى سرگرم‌کننده است که براى کودکان پيش‌دبستاني توليد شده است. هدف اين مجموعه‌ى تلويزيونى کارتونى برانگيختن کودکان به کاوش در جهان پيرامونشان و آشنايى با برخى مفاهيم بنيادى علوم، رياضى و مهندسى است. و چه کسى بهتر از کنجکاوترين ميمون جهان مي‌تواند در اين راه به کودکان کمک کند؟

اين برنامه‌ى ديدنى هنوز از تلويزيون ايران پخش نشده، اما فيلم سينمايى جورج کنجکاو در ايران پخش شده و در دسترس است.

در پايگاه اينترنتى جورج کنجکاو بازي‌هاى آموزشى و سرگرم‌کننده‌ى بسيارى عرضه شده است که مي‌تواند شادى و آموزش را به خانه‌ى شما بياورد. 

 • شکل‌ها را دوست دارم

شما به فروشگاه رفته‌ايد و بايد شکل‌هاى مورد نظر را درون کيسه‌ى خريد بريزيد. شکل مورد نظر در بالا دست راست به شما نشان داده مي‌شود. به کمک موشواره يا کليدهاى جهت‌ياب، جورج را بالا و پايين ببريد و مواظب باشيد شکل‌هاى ديگر به درون کيسه وارد نشوند.

بازى را آغاز کنيم

 • مخلوط کن و رنگ کن

 

در اين بازى شما چهار رنگ اصلى را با هم مخلوط مي‌کنيد و رنگ‌هاى گوناگونى به دست مي‌آوريد. سپس نقاشي‌هاى جورج کنجکاو را با آن‌ها رنگ‌آميزى مي‌کنيد. هر گاه ظرف رنگ پر شد، شير آْن را باز کنيد تا رنگ‌ها بيرون بروند و بتوانيد رنگ تازه‌اى بسازيد.

بازى را آغاز کنيم

 

 

 • جعبه بگذار تا جورج بالا برود

در اين بازى شما به جورج کمک مي‌کنيد تا چيزهايى را که در جاهاى مختلف تالار گذاشته شده‌اند، بردارد. با موشواره کليک کنيد و زير پاى جورج جعبه بگذاريد يا برداريد. پس از اين که جورج آن چيزها را برداشت و در قفسه جاى گرفتند، دکمه‌ى سبز را بزنيد تا مرحله‌ى جديدى آغاز شود.

بازى را آغاز کنيم

 • گاوها مو ... مو ... مي‌کنند

در اين بازى شما صداى هر جانور را کنار تصوير آن جانور مي‌گذاريد. روى هر جانور کليک کنيد تا ببينيد صداى آن درست است يا نه. اگر صدا با تصوير جور نبود، حباب صدا را به سوى جانور مربوط به آن بکشيد. پس از اين که کارتان به پايان رسيد، دکمه‌ى سبز را بزنيد.

بازى را آغاز کنيم

 

 • بازي‌هاى ديگرى از جورج کنجکاو

رنگ‌آميزى جورج کنجکاو

در پايگاه اينترنتى جورج کنجکاو بازي‌هاى سرگرم‌کننده و شادي‌بخش بيش‌ترى وجود دارد. هم‌چنين بازي‌هاى جديدى نيز به آن‌ها افزوده مي‌شود. پس جورج را فراموش نکنيد، چون جورج هميشه به فکرشماست. از اين پايگاه بازديد کنيد و نقاشي‌هايى از

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نگین
18 آبان 92 21:03
لطفا به وبلاگ من سر بزن لطفا بای بای