کله قند ماکله قند ما، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
زندگی مامان و بابازندگی مامان و بابا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

کودک خلاق فردا...........

ساندویچ به شکلهای مختلف

1391/2/23 10:00
نویسنده : ماماني
1,729 بازدید
اشتراک گذاری
 

 

 

ساندویچ به شکلهای مختلف

ساندویچ یک غذای سرپایی سریع است که آن را می توان واقعا سر پا و با عجله خورد. علاوه برآن، می توانید از انواع نان وانواع مواد داخل نان برای آن استفاده کنید. ساندویچ هایی که در آنها از همهٔ گروه های اصلی غذایی، یعنی نان، میوه وسبزیجات، گوشت وجایگزین های آن، ولبنیات استفاده شده باشد، جایگزینی مغزی برای غذاهای پختنی هستند.

ساندویچ باز

تکه های نان را به صورت شکل های ساده یا حیوانات ببرید. کره بمالید و سپس مواد مورد نظر را روی نان بریزید. پنیر یا تخم مرغ له شده به شکل گوسفند یا اردک؛ شکل های هندسی همراه با مواد دلخواه، مانند تکه های نان بادبادک شکل با موز له شده، یا با ورقه های نازک گوشت یا مرغ؛ یا نان و پنیرمربع شکل تزئین شده به شکل کادو با ربان های تهیه شده از فلفل قرمز یا پیازچه را امتحان کنید.

ساندویچ دو طبقه

به 3 تکه نان گندم کامل یا نان سفید کره بمالید (نان میانی را از دو طرف کره بمالید). با 2 مادهٔ غذایی متضاد اما مکمل، مانند برش های موز و مربای توت فرنگی؛ پنیر رنده شده و گل کلم با ورقه های نازک گوشت؛ یا سالاد تخم مرغ به صورت ساندویچ درآورید و به صورت نوارهای دراز ببرید.

ساندویچ ماکارونی فرفره ای

لبه های 2 ورقه نان نازک را بگیرید. آنها را روی هم بگذارید و با وردنه صاف کنید تا به هم بچسبد. کره بمالید و مواد غذایی رنگینی در آن بگذارید و به شکل رولت بپیچید. آن را از عرض به صورت ورقه های نازک ببرید. مواد پیشنهادی داخل: کرهٔ بادام زمینی ومربا؛ پنیر خامه ای؛ سالاد تخم مرغ با شاهی .

ساندویچ پاکتی

یک نان پاکتی کوچک را گرم کنید، وبایک مخلوط شور یا ترش، مثلا پنیر رنده شده یا مرغ یا گوشت تکه تکه شده با سالاد؛ تخم مرغ آب پز سفت ورقه ورقه شده با گل کلم؛ یا ساردین له شده وگوجه فرنگی ورقه ورقه شده، پرکنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)